Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne

-20%

Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne

1 opinia

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

101,60  127,00

Format: pdf

101,60127,00

cena zawiera podatek VAT

Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo, ale zarazem bardzo praktycznie, omówiono przepisy art. 52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem produktów leczniczych i obrotem nimi, czyli przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego.


W opracowaniu można znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:


w jakim przypadku można przyjąć, że reklama leku wprowadza w błąd;
jak ściśle należy interpretować pojęcie zgodności reklamy z Charakterystyką Produktu Leczniczego;
kiedy przekaz dotyczący leku nie będzie w ogóle uznany za reklamę;
czy i w jakim zakresie można sponsorować konferencje, zjazdy i kongresy naukowe kierowane do osób upoważnionych do wystawiania recept lub prowadzących obrót produktami leczniczymi.


Wyjaśnienie tych zagadnień ma fundamentalne znaczenie dla osób zaangażowanych w tworzenie materiałów reklamowych dla szeroko rozumianej branży farmaceutycznej lub ich akceptację przed emisją czy dystrybucją.


W książce zaprezentowano przegląd wielu kluczowych decyzji Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zarówno tych stwierdzających naruszenie prawa, jak i tych umarzających postępowanie.


Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla adwokatów i radców prawnych specjalizujących się w doradztwie z zakresu prawa farmaceutycznego. Będzie przydatna także dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR firm farmaceutycznych oraz pracowników agencji reklamowych i domów mediowych.


Liczba stron322
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-8223-230-1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  
  1. Ogólne zasady dotyczące reklamy leków
  
  2. Reklama leku do publicznej wiadomości
  
  3. Reklama leku kierowana do profesjonalistów
  
  4. Zakazy reklamowe
  
  5. Produkty objęte zakazem reklamy
  
  6. Zakaz przyjmowania i przekazywania korzyści
  
  7. Obowiązki przedstawicieli medycznych i ich szkolenie
  
  8. Nadzór nad reklamą
  
  9. Obowiązek udostępnienia wzorów i informacji
  
  Zakończenie
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia