Planowanie lekcji języka angielskiego, czyli to plan or not to plan

Karty pracy

1 opinia

Format:

ibuk

Celem skryptów – kart pracy i przewodnika metodycznego – jest wspieranie wykładowców prowadzących kursy dla przyszłych nauczycieli języka angielskiego. Opracowanie zawiera więc zarówno zadania w formie kart pracy, umożliwiające praktyczne ćwiczenie różnych etapów procesu planowania jak i szczegółowy poradnik, który dostarcza gotowych rozwiązań, inspiruje do twórczego podejścia oraz prezentuje modelowe odpowiedzi do zadań.
Skrypty zostały przygotowane w ramach projektu „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim” (POWR.03.01.00-00-KN55/18-00), współfinansowanego przez Unię Europejską.
W publikacji wykorzystano fragmenty podręczników pochodzących z renomowanego wysłannictwa Macmillan Polska.


Rok wydania2023
Liczba stron106
KategoriaJęzykoznawstwo
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8331-306-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP    7
  
  ROZDZIAŁ    1
  PLANOWANIE LEKCJI, czyli to plan or not to plan    9
  
  ROZDZIAŁ    2
  TEMAT LEKCJI, czyli what is the lesson about?    13
  
  ROZDZIAŁ    3
  CELE LEKCJI, czyli why do I teach this lesson    23
  
  ROZDZIAŁ    4
  METODY I FORMY PRACY, czyli how do I teach this lesson    33
  
  ROZDZIAŁ    5
  KONSPEKT, czyli before you start, plan how to finish    49
  
  ROZDZIAŁ    6
  PRZEWIDYWANE PROBLEMY, czyli prevention is better than cure     71
  
  ROZDZIAŁ    7
  PRACA DOMOWA, czyli practice makes perfect     81
  
  ROZDZIAŁ    8
  REFLEKSYJNY PRAKTYK, czyli teachers never stop learning    97
RozwińZwiń