POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Dynamika i złożoność zmian związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 i wywoływanej przez niego choroby COVID-19 przyczyniły się do zmiany perspektyw poznawczych i priorytetów na całym świecie. Pandemia nie tylko stała się zagrożeniem dla zdrowia publicznego, ale też silnie zakłóciła funkcjonowanie całych gospodarek, wpływając na rynek pracy, sposoby zarządzania przedsiębiorstwami czy globalne łańcuchy dostaw. Pomimo wprowadzenia różnego rodzaju ograniczeń i obostrzeń rzeczywistość pandemiczna przyczyniła się do zupełnie nowego sposobu podejścia do prowadzenia biznesu. Wielu przedsiębiorców znalazło się nagle w sytuacji bezprecedensowej, a tym samym zostało zmuszonych do szukania nowych rozwiązań w wielu obszarach swojej działalności oraz do opracowania strategii działania dostosowanej do otaczającej rzeczywistości. Treść niniejszej monografii to efekt nałożenia się na siebie permanentnych zmian w otoczeniu przedsiębiorstw, które zostały wręcz uznane za stały element krajobrazu ich gospodarowania. Podjęte przez Autorów kwestie stanowią odniesienie do tych zmian i prezentują szereg działań mających na celu przeciwdziałanie skutkom pandemii COVID-19.
Niniejsza publikacja w znaczący sposób poszerza wiedzę z zakresu działań zarządzania przedsiębiorstwem w nowej rzeczywistości gospodarczej, stwarzając impuls do dyskusji na temat wpływu COVID-19 na funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw.
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 142 |
Kategoria | Zarządzanie, organizacja, strategie |
Wydawca | Politechnika Częstochowska |
ISBN-13 | 978-83-7193-810-8 |
Numer wydania | 1 |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Wstęp | |
Rozdział | 1 |
Katarzyna Czaińska, Grzegorz Kawecki | |
Kapitał relacyjny jako czynnik przetrwania przedsiębiorstwa w czasie kryzysu | |
Rozdział | 2 |
Anna Czarny | |
Wpływ sytuacji kryzysowych na stabilność finansową przedsiębiorstw wybranych sekcji PKD | |
Rozdział | 3 |
Iwona Franczak | |
Wpływ tarczy antykryzysowej na ewidencję księgową biur rachunkowych w Polsce | |
Rozdział | 4 |
Justyna Juchniewicz | |
Sukcesja w przedsiębiorstwie rodzinnym jako element strategii jego rozwoju | |
Rozdział | 5 |
Katarzyna Łukasik | |
Wpływ social CRM na budowanie marki przedsiębiorstwa | |
Rozdział | 6 |
Michał Malinowski Zastosowanie grafów i sieci w systemach rekomendacji | |
Rozdział | 7 |
Katarzyna Sukiennik | |
Nowoczesne aspekty zarządzania obsługą klienta w czasach nowej rzeczywistości gospodarczej | |
Rozdział | 8 |
Rafał Tyszkiewicz | |
Zastosowanie czterobrygadowej organizacji pracy w produkcyjnym przedsiębiorstwie rodzinnym | |
Rozdział | 9 |
Aneta Waszkiewicz | |
Wyzwania organizacyjne związane z pracą zdalną na przykładzie polskiej firmy rodzinnej Kaczmarski Group | |
Rozdział | 10 |
Artur Zygiert | |
Koncepcja implikowanego narzędzia aktualnej luki strategicznej w aspekcie turbulentnych zmian w środowisku przedsiębiorstwa | |
Zakończenie | |