Przedsiębiorstwo w nowej rzeczywistości gospodarczej. Relacje-zmiany-strategie

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

11,51  15,15

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 15,15 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 11,51 zł  


11,51

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Dynamika i złożoność zmian związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 i wywoływanej przez niego choroby COVID-19 przyczyniły się do zmiany perspektyw poznawczych i priorytetów na całym świecie. Pandemia nie tylko stała się zagrożeniem dla zdrowia publicznego, ale też silnie zakłóciła funkcjonowanie całych gospodarek, wpływając na rynek pracy, sposoby zarządzania przedsiębiorstwami czy globalne łańcuchy dostaw. Pomimo wprowadzenia różnego rodzaju ograniczeń i obostrzeń rzeczywistość pandemiczna przyczyniła się do zupełnie nowego sposobu podejścia do prowadzenia biznesu. Wielu przedsiębiorców znalazło się nagle w sytuacji bezprecedensowej, a tym samym zostało zmuszonych do szukania nowych rozwiązań w wielu obszarach swojej działalności oraz do opracowania strategii działania dostosowanej do otaczającej rzeczywistości. Treść niniejszej monografii to efekt nałożenia się na siebie permanentnych zmian w otoczeniu przedsiębiorstw, które zostały wręcz uznane za stały element krajobrazu ich gospodarowania. Podjęte przez Autorów kwestie stanowią odniesienie do tych zmian i prezentują szereg działań mających na celu przeciwdziałanie skutkom pandemii COVID-19.


Niniejsza publikacja w znaczący sposób poszerza wiedzę z zakresu działań zarządzania przedsiębiorstwem w nowej rzeczywistości gospodarczej, stwarzając impuls do dyskusji na temat wpływu COVID-19 na funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw.


Rok wydania2021
Liczba stron142
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaPolitechnika Częstochowska
ISBN-13978-83-7193-810-8
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  
  Rozdział    1
  Katarzyna Czaińska, Grzegorz Kawecki
  Kapitał relacyjny jako czynnik przetrwania przedsiębiorstwa w czasie kryzysu
  
  Rozdział    2
  Anna Czarny
  Wpływ sytuacji kryzysowych na stabilność finansową przedsiębiorstw wybranych sekcji PKD
  
  Rozdział    3
  Iwona Franczak
  Wpływ tarczy antykryzysowej na ewidencję księgową biur rachunkowych w Polsce
  
  Rozdział    4
  Justyna Juchniewicz
  Sukcesja w przedsiębiorstwie rodzinnym jako element strategii jego rozwoju
  
  Rozdział    5
  Katarzyna Łukasik
  Wpływ social CRM na budowanie marki przedsiębiorstwa
  
  Rozdział    6
  Michał Malinowski Zastosowanie grafów i sieci w systemach rekomendacji
  
  Rozdział    7
  Katarzyna Sukiennik
  Nowoczesne aspekty zarządzania obsługą klienta w czasach nowej rzeczywistości gospodarczej
  
  Rozdział    8
  Rafał Tyszkiewicz
  Zastosowanie czterobrygadowej organizacji pracy w produkcyjnym przedsiębiorstwie rodzinnym
  
  Rozdział    9
  Aneta Waszkiewicz
  Wyzwania organizacyjne związane z pracą zdalną na przykładzie polskiej firmy rodzinnej Kaczmarski Group
  
  Rozdział    10
  Artur Zygiert
  Koncepcja implikowanego narzędzia aktualnej luki strategicznej w aspekcie turbulentnych zmian w środowisku przedsiębiorstwa
  
  Zakończenie
RozwińZwiń