Jak wypromowano bestseller

Jak wypromowano bestseller

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

17,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Książka zawiera teksty publikowane na łamach dwutygodnika „Biblioteka Analiz” w 2005 i 2006 roku. Wszystkie artykuły ukazały się w dziale „Jak wypromowano bestseller”. Przedstawiono rozmaite sposoby promowania książek w myśl zasady: ilu wydawców – tyle sposobów. Choć istnieją niezmienne od lat zasady marketingu, opisane przykłady pokazują, że wydawnicze hity powstają częstokroć z pominięciem tych reguł.


Specjaliści ds. reklamy od lat starają się znaleźć odpowiedzi na pytania:


· Co decyduje o tym, że książka staje się bestsellerem?


· Jak wypromować książkę mało znanego autora?


· Jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową?


Książka nie jest poradnikiem, nie zdradza niezawodnego przepisu na to, jak wynieść nowy tytuł na szczyty list bestsellerów, ale może warto podejrzeć, jak udało się to zrobić konkurencji, która potrafiła znaleźć odpowiedzi na postawione wyżej pytania?


Każda kampania została szczegółowo opisana - w miarę możliwości z podaniem budżetów promocyjnych, liczby sprzedanych egzemplarzy każdego z tytułów i mediów, w jakich wykupiono powierzchnie reklamowe.


Liczba stron98
WydawcaBiblioteka Analiz
ISBN-13978-83-61154-44-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Sensacyjny życiorys autora. "Sztuka podstępu. Łamałem ludzi nie hasła” Kevina Mitnicka i Williama Simona    9
  10 000 egzemplarzy w jeden dzień. „Cień wiatru” Carlosa Ruiza Zafóna    13
  Dziecko, nie drukuj tego aż tyle. „Alchemik” Paula Coelho    17
  Pełen profesjonalizm. „Sprawa Honoru. Dywizjon 303 Kościuszkowski. Zapomniani bohaterowie II wojny światowej” Lynne Olson i Stanleya Clouda    21
  Poczytać tę książkę i pomyśleć…„Bidul” Mariusza Maślanki    25
  Panie Andrzeju, myślę, że podjąłem decyzję. „Co z tą Polską?” Tomasza Lisa    29
  Świeżość spojrzenia. „Wielki słownik angielsko-polski i polsko-angielski PWN-Oxford”    33
  Pomysł, który trafił. „Księga dobrych życzeń” Beaty Pawlikowskiej i słuchaczy Radia Zet    37
  Drugi cud nad Wisłą. „Samoleczenie metodą B.S.M.” Piotra Lewandowskiego    40
  Trasa nie-młodzieniaszka. „Rubio” Williama Whartona    45
  Dać komuś kopa. „Seria niefortunnych zdarzeń” Lemony Snicketa    49
  Miał być show! „Polska na weekend”    53
  50 proc. skuteczności. „Eragon” Christophera Paoliniego    57
  Skorzystaliśmy z pewnego tematu... na 60. rocznicę zakończenia II wojny światowej    62
  Wiedza i lekki tornister. „Ja i moja szkoła”, pakiet do nauczania początkowego    66
  Poczucie inteligentnej rozrywki. „Klub Dantego” Matthew Pearla    70
  Meblościanka? „Wielka Encyklopedia PWN”    74
  Dla kreatywnych. Podręczniki akademickie LexisNexis    79
  Naród padł na kolana. „Powstanie ’44” Normana Daviesa    82
  Byłam uparta. I słusznie. „Traveler” Johna Twelve Hawksa    86
  4 proc. od obrotu. „Harry Poter i Książę Półkrwi” Joanne K. Rowling    89
  Czynnik ludzki plus informacja. Książki Alex Kavy    94
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia