Inteligentne organizacje - specyfika, rozwój i dobre praktyki przedsiębiorców

-15%

Inteligentne organizacje - specyfika, rozwój i dobre praktyki przedsiębiorców

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

22,61  26,60

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

22,6126,60

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

We współczesnym świecie istnieje potrzeba konkurowania z innymi uczestnikami obrotu gospodarczego na zmieniających się w sposób nieprzewidywalny rynkach. Niezbędne jest również ciągłe rewidowanie planów dotyczących obecności w konkretnych obszarach branżowych i geograficznych.
Same przedsiębiorstwa także ulegają zmianom stosownie do otwierających się przed nimi możliwości, dostosowując wielkość i strukturę posiadanych zasobów do celów uznanych przez nie za uzasadnione w danych warunkach.
Przedsiębiorstwa muszą zatem w sposób lepszy niż kiedykolwiek wcześniej zarządzać informacjami, przekuwając je w wiedzę zarówno unikalną, jak i dostępną dla członków całej organizacji w sposób bezpieczny, nawet w obliczu odejścia z niej ważnych, wręcz kluczowych pracowników lub właścicieli.
Takie przedsiębiorstwa można uznać za nową generację firm, dostosowanych do nieprzewidywalnego i ciągle zmieniającego się otoczenia. Intuicyjnie można je nazwać inteligentnymi. Ale co to właściwie znaczy, czym odznacza się organizacja inteligentna, jakie są jej charakterystyczne cechy? Co decyduje o sukcesie inteligentnych firm? To pytania, na które w literaturze nie znaleziono dotąd odpowiedzi opartych na badaniach organizacji na różnych etapach ich rozwoju.


Liczba stron176
WydawcaSzkoła Główna Handlowa
ISBN-13978-83-8030-364-5
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  
  
  
  
  Hanna Godlewska-Majkowska, Tomasz Pilewicz
  
  Wprowadzenie
  
  
  
  Hanna Godlewska-Majkowska, Tomasz Pilewicz
  
  O istocie inteligencji organizacji
  
  
  
  Joanna Żukowska, Paweł Bartoszczuk, Dagmara Kołodziejczyk
  
  Przewagi konkurencyjne przedsiębiorstw o cechach inteligentnych organizacji
  
  
  
  Dariusz Turek
  
  Inteligentna organizacja jako "organizacja makiaweliczna"
  
  
  
  Michał Adamczyk, Tomasz Pilewicz, Michał Trzaskowski
  
  Pomiar inteligentnej organizacji w biznesie
  
  
  
  Natalia Giczela, Joanna Karaś, Paweł Kasprowicz, Paweł Strzelczyk
  
  Przykłady inteligentnych organizacji w konkursie "Żagle Biznesu SGH" 2019
  
  
  
  Sławomir Soszyński, Tomasz Pilewicz, Mariusz Strojny
  
  Dylematy rozwoju inteligentnych organizacji w świetle doświadczeń członków Klubu Partnerów SGH
  
  
  
  Tomasz Pilewicz
  
  Mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia inteligentnych organizacji
  
  
  
  Hanna Godlewska-Majkowska, Tomasz Pilewicz
  
  Zakończenie
  
  
  
  Bibliografia
  
  Spis rysunków
  
  Spis tabel
  
  Aneks
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia