Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

28,80  36,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 36,00 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 28,80 zł  


28,80

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Celem badań przedstawionych w książce było zidentyfikowanie i ocena różnicy w jakości dermokosmetyków w porównaniu do kosmetyków, przy uwzględnieniu cech produktów, oczekiwań i decyzji zakupowych konsumentów oraz opinii eksperckich. Na wstępie pracy zaprezentowano wyniki analizy oferty rynkowej dermokosmetyków, jak również omówiono problem produktów z pogranicza na przykładzie ich komunikacji marketingowej. W dalszej części pracy zidentyfikowano istnienie różnicy między dermokosmetykami a kosmetykami w opinii konsumentów i ekspertów z branży kosmetycznej. Wskazano główne determinanty podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów wybierających dermokosmetyki w aptece, skupiając się głównie na ocenie roli jakości w tym procesie. Ponadto wyodrębniono czynniki określające jakość dermokosmetyków w opinii konsumentów i ekspertów z branży kosmetycznej, a także oceniono różnicę w jakości sensorycznej między dermokosmetykami a kosmetykami.
Wnioski z przeprowadzonych badań są cenną wskazówką dla przedsiębiorstw w zakresie zarządzania jakością i komunikacją marketingową dermokosmetyków. Mogą być szczególnie przydatne w działach jakości, badań i rozwoju, regulacji prawnych oraz marketingu w projektowaniu i wprowadzaniu na rynek nowych produktów spełniających wymagania jakościowe i prawne, jak również zaspokajających wysokie oczekiwania konsumentów.


Rok wydania2020
Liczba stron268
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN-13978-83-8211-023-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie – koncepcja i cel pracy
  Rozdział    1
  Znaczenie jakości produktów
  1.1. Definiowanie pojęcia jakości
  1.2. Jakość z punktu widzenia producenta i konsumenta
  1.3. Cechy jakościowe produktów kosmetycznych
  1.4. Metody badania cech jakościowych produktów kosmetycznych
  Rozdział    2
  Rynek dermokosmetyków w Polsce – charakterystyka i sposoby komunikowania
  się przedsiębiorstw z konsumentami
  2.1. Pojęcie dermokosmetyku i jego miejsce na rynku aptecznym
  2.2. Uwarunkowania funkcjonowania rynku dermokosmetyków w Polsce
  2.3. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw oferujących dermokosmetyki na polskim rynku
  2.3.1. Specyfika komunikacji marketingowej przedsiębiorstw oferujących dermokosmetyki
  2.3.2. Komunikowanie jakości dermokosmetyków
  Rozdział    3
  Analiza problemu tzw. produktów z pogranicza na przykładzie komunikacji marketingowej dermokosmetyków
  3.1. Wprowadzenie do problemu tzw. produktów z pogranicza
  3.2. Najczęstsze problemy klasyfikacji produktów kosmetycznych na przykładzie dermokosmetyków dostępnych w aptekach
  3.3. Analiza oświadczeń marketingowych dermokosmetyków i kosmetyków do pielęgnacji skóry trądzikowej
  3.3.1. Cel, materiał i metodyka analizy oświadczeń marketingowych
  3.3.2. Zgodność komunikacji marketingowej dermokosmetyków i kosmetyków z ustawodawstwem kosmetycznym
  Rozdział    4
  Analiza oferty rynkowej producentów dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
  4.1. Formy fizykochemiczne dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
  4.2. Składniki aktywne dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
  Rozdział    5
  Rola jakości w procesie zakupu dermokosmetyków
  5.1. Charakterystyka badań konsumenckich
  5.2. Determinanty wyboru dermokosmetyków w aptece zamiast kosmetyków w drogerii
  5.3. Preferencje konsumenckie dotyczące marek dermokosmetyków
  5.4. Determinanty podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentki wybierające konkretne dermokosmetyki w aptece
  5.5. Jakość jako determinanta w procesie zakupu dermokosmetyków
  Rozdział    6
  Czynniki określające jakość dermokosmetyków
  6.1. Konsumencka ocena czynników określających jakość dermokosmetyków
  6.2. Jakość dermokosmetyków według ekspertów z branży kosmetycznej
  6.2.1. Charakterystyka badań eksperckich
  6.2.2. Opinie ekspertów na temat istnienia różnic między dermokosmetykami a kosmetykami
  6.2.3. Jakość jako cecha odróżniająca dermokosmetyki od kosmetyków
  6.2.4. Czynniki określające jakość dermokosmetyków w opinii ekspertów
  6.3. Porównanie opinii konsumentek i ekspertów na temat jakości dermokosmetyków
  Rozdział    7
  Jakość sensoryczna dermokosmetyków i kosmetyków
  7.1. Ocena jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków przez przeszkolony zespół oceniających
  7.1.1. Charakterystyka i cele sensorycznych badań analitycznych
  7.1.2. Ocena wyróżników jakościowych oraz ogólnej jakości dermokosmetyków
  7.1.3. Ocena wyróżników jakościowych oraz ogólnej jakości kosmetyków
  7.1.4. Porównanie jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków
  7.2. Ocena jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków przez panel konsumencki
  7.2.1. Charakterystyka i cele sensorycznych badań konsumenckich
  7.2.2. Pożądalność konsumencka dermokosmetyków i kosmetyków
  7.2.3. Preferencje konsumenckie dotyczące dermokosmetyków i kosmetyków
  7.2.4. Zależność między preferencjami konsumentek a ich oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
  7.2.5. Zależność między zwyczajami zakupowymi a ogólną oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
  7.2.6. Zależność między najczęściej kupowanymi przez konsumentki markami kremów a ogólną oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
  7.2.7. Związek między opinią konsumentek na temat cech idealnego kremu matującego a oceną pożądalności analogicznych wyróżników jakościowych
  dermokosmetyków i kosmetyków
  7.2.8. Zależność między opinią konsumentek na temat ceny bardzo dobrej jakości kremu matującego a oszacowanymi i rzeczywistymi cenami badanych
  dermokosmetyków i kosmetyków
  7.3. Porównanie eksperckich i konsumenckich ocen jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków
  Podsumowanie
  Załącznik 1
  Załącznik 2
  Załącznik 3
  Załącznik 4
  Literatura
  Spis tabel
  Spis rysunków
  The quality of dermocosmetics in the opinion of consumers and experts (Summary)
RozwińZwiń