POLECAMY
Autor:
Format:
pdf, ibuk
Książka stanowi przede wszystkim przegląd literatury z zakresu teorii konkurencji i konkurencyjności, jak również teorii z zakresu zarządzania jakością na rynku produktów spożywczych. Znajdą w niej Państwo m.in. informacje dotyczące znaczenia i rangi pojęcia jakości oraz sposobu jej postrzegania zarówno z punktu widzenia producenta, jak również konsumenta produktów spożywczych, określenie czynników warunkujących wysoką jakość oraz lokowanie strategii podnoszenia jakości wśród różnorodnych strategii rynkowych i marketingowych przedsiębiorstw w procesie budowania pozycji konkurencyjnej w danym sektorze oraz określenie wpływu certyfikatów i znaków jakości na procesy decyzyjne na rynku dóbr żywnościowych.
Rok wydania | 2022 |
---|---|
Liczba stron | 127 |
Kategoria | Zarządzanie, organizacja, strategie |
Wydawca | Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego SGGW w Warszawie |
ISBN-13 | 978-83-8237-101-7 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje