Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

19,00  25,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 25,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 19,00 zł  


19,00

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy – naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Jagielloński, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu), jak i praktycy – specjaliści w zakresie zarządzania jakością, dzielący się swoimi spostrzeżeniami i rekomendacjami o podbudowie empirycznej i charakterze aplikacyjnym. Wyrażamy nadzieję, że książka przyczyni się
do upowszechniania wiedzy na temat wieloaspektowej roli zarządzania jakością we
współczesnych organizacjach oraz narzędzi możliwych do wykorzystania w niełatwym
procesie implementowania w praktyce organizacyjnej założeń TQM.


Rok wydania2016
Liczba stron146
KategoriaUsługi
WydawcaWyższa Szkoła Humanitas
ISBN-13978-83-65682-20-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje