Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

-17%

Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

35,69  43,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 43,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 33,11 zł  


35,69

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Rozdział pierwszy poświęcono studiom dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiębiorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykę planowania marketingowego. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki studiów wyłaniających się i nowych koncepcji zarządzania i marketingu, które dopełniły całościowego obrazu planowania marketingowego, szczególnie w wymiarze sieciowym i interfunkcyjnym ujęcia zintegrowanego. W rozdziale czwartym zaprezentowano najważniejsze wyniki badań empirycznych. W zakończeniu pracy zamieszczono syntetyczne wnioski odnoszące się do sformułowanych celów pracy oraz hipotezy głównej. Na końcu pracy, w aneksie, zamieszczono wzór kwestionariusza wywiadu wykorzystanego w badaniach empirycznych.


Rok wydania2013
Liczba stron416
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-122-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP     7
  Rozdział 1. PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE W TURBULENTNYM OTOCZENIU     19
  1.1. Istota planowania     20
  1.1.1. Planowanie na tle pozostałych funkcji zarządzania     22
  1.1.2. Kategoria planowania w nurcie procesowym     30
  1.2. Obiekt planowania i jego rozwój w ujęciu cybernetycznym     37
  1.2.1. Modele przedsiębiorstwa – obiektu planowania     39
  1.2.2. Źródła zmian i mechanizmy rozwoju przedsiębiorstwa     46
  1.3. Uwarunkowania kształtowania systemu planowania     56
  1.3.1. Wpływ turbulencji otoczenia na system planowania     58
  1.3.2. Zmienność planowania w cyklu rozwoju organizacyjnego     65
  1.3.3. Podejście synoptyczne i inkrementalne w planowaniu     75
  Rozdział 2. DOROBEK TEORETYCZNY MARKETINGU W ZAKRESIE PLANOWANIA     89
  2.1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem     90
  2.1.1. Rozwój koncepcji marketingu     92
  2.1.2. Organizacja marketingu a wyniki przedsiębiorstwa     103
  2.2. Istota i miejsce planowania marketingowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem     122
  2.2.1. Zmienność planowania marketingowego w procesowych ujęciach marketingu     123
  2.2.2. Planowanie marketingowe i plan marketingowy w systemie planistycznym przedsiębiorstwa     144
  2.3. Metodyka planowania marketingowego i jej ograniczenia     162
  2.3.1. Modele procesu planowania marketingowego     162
  2.3.2. Metody i narzędzia planowania marketingowego     171
  2.3.3. Bariery skuteczności planowania marketingowego     183
  Rozdział 3. MODEL SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM     199
  3.1. Przesłanki modelu – pogłębione studia teoretyczne     203
  3.1.1. Koncepcje komponentów systemu planowania marketingowego – wymiar wewnętrzny ujęcia zintegrowanego     204
  3.1.2. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w sieci – wymiar sieciowy ujęcia zintegrowanego     224
  3.1.3. Interpretacja efektów marketingu – wymiar interfunkcyjny ujęcia zintegrowanego     249
  3.2. Parametry i ocena rzetelności modelu     272
  Rozdział 4. PRAWIDŁOWOŚCI SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM – WYNIKI BADAŃ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW     292
  4.1. Wewnętrzny wymiar ujęcia zintegrowanego     295
  4.1.1. Struktura systemu planowania marketingowego     295
  4.1.2. Metodyka planowania marketingowego     308
  4.1.3. Efekt bezpośredni planowania marketingowego – plan     315
  4.2. Sieciowy wymiar ujęcia zintegrowanego     323
  4.2.1. Podmioty sieci rozszerzonej w planowaniu marketingowym i tworzeniu renty relacyjnej     324
  4.2.2. Metodyka planowania marketingowego w sieci     330
  4.3. Interfunkcyjny wymiar ujęcia zintegrowanego     336
  4.3.1. Planowanie marketingowe w kreowaniu efektów marketingu     337
  4.3.2. Odpowiedzialność za marketing i jego planowanie     347
  ZAKOŃCZENIE     367
  ANEKS. Wzór kwestionariusza wywiadu     377
  BIBLIOGRAFIA     391
  SPIS RYSUNKÓW     409
  SPIS TABEL     413
RozwińZwiń