Rozwój organizacji Radio Muzyka Fakty Spółka z o.o. Studium przypadku

Rozwój organizacji Radio Muzyka Fakty Spółka z o.o. Studium przypadku

3 oceny

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W publikacji zaprezentowano studium przypadku dotyczące działalności Radia RMF FM. Wyróżniono i opisano podstawowe etapy rozwoju tego radia, uwzględniając najważniejsze czynniki zewnętrzne (technologia, prawo, polityka, uwarunkowania ekonomiczne) i wewnętrzne (zasoby ludzkie, kapitałowe, wiedza, kultura organizacyjna). Przedstawiono podstawowe rynkowe oraz ekonomiczno-finansowe wskaźniki dotyczące RMF FM. Zaprezentowano również rozwój technologiczny tego radia. Opracowanie zawiera zestaw pytań i zadań do samodzielnego studiowania. Publikacja ta została przygotowana z myślą o wykorzystaniu na zajęciach dydaktycznych na kierunku zarządzanie w ramach przedmiotów zarządzanie mediami, podstawy organizacji i zarządzania oraz zarządzanie strategiczne.


Rok wydania2010
Liczba stron98
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
ISBN-13978-83-7252-515-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie     5
  
  1. Syntetyczna charakterystyka RMF FM Spółki z o.o.     9
  2. Faza pionierska Radia RMF FM – opanowanie technologii, kształtowanie produktu i poszukiwanie nisz rynkowych (1989–1991)     13
  3. Zdobywanie rynku medialnego i zmiany strukturalno-własnościowe w RMF FM Spółce z o.o. (1992–1993)     20
  4. Dywersyfikacja działalności RMF FM Spółki z o.o. (1994–2000)     26
  5. Restrukturyzacja RMF FM Spółki z o.o. (2001–2005)     43
  6. Fuzje RMF FM Spółki z o.o. i pozyskiwanie przez nią zasobów kapitałowych (2005–2008)     54
  7. Rozwój technologiczny RMF FM     63
  
  Podsumowanie     68
  
  Pytania i zadania     71
  
  Załączniki     73
  1. Akt założycielski Spółki RMF FM     73
  2. Wybrane pozycje sprawozdania finansowego Banku Przemysłowo-Handlowego za rok obrotowy od 1 stycznia do 31 grudnia 1996 r. i od 1 stycznia do 31 grudnia 1997 r.     75
  3. Profil ekonomiczny sektora radiowego w Polsce (w 2002 r.)     77
  4. Uproszczona analiza atrakcyjności sektora radiowego w Polsce przeprowadzona metodą pięciu sił M.E. Portera na użytek RMF FM (stan z 2003 r.)     81
  5. Punktowa ocena atrakcyjności sektora radiowego w Polsce przeprowadzona na użytek RMF FM (stan z 2003 r.)     85
  6. Operacyjny wymiar wartości ekonomicznej Grupy Kapitałowej Broker FM     86
  7. Przykładowe karty stanowisk pracy w RMF FM     90
  8. Godzinny przebieg programu Radia RMF FM od 9.00 do 10.00 (hot clock) z 15 września 2004 r.
       94
  Literatura     95
RozwińZwiń