Turystyka na obszarach miejskich. Uwarunkowania rozwoju. Narzędzia promocji. SE 119

-17%

Turystyka na obszarach miejskich. Uwarunkowania rozwoju. Narzędzia promocji. SE 119

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

16,60  20,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 20,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 16,60 zł  


16,60

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Przestrzeń problemową rozważań niniejszego opracowania wyznaczają dwa zagadnienia: uwarunkowania rozwoju turystyki na obszarach miejskich oraz promocja i jej narzędzia. Szeroko prezentowana problematyka uwarunkowań odnosi się zarówno do makrouwarunkowań (koncepcja rozwoju metropolitalnego), jak i ważnych uwarunkowań na poziomie miasta, takich jak: zaangażowanie finansowe sektora publicznego, uwarunkowania transportowe, popytowe oraz współpraca sieciowa w zarządzaniu rozwojem turystyki miejskiej. Obejmują one zatem zarówno „miękkie”, jak i „twarde” czynniki rozwoju turystyki w miastach. Artykuły poświęcone promocji koncentrują się na nowoczesnych narzędziach promocji turystycznej miast, wykorzystujących nowe technologie i wydarzenia (eventy), oraz na warunkach ich skuteczności.
Studia podejmują ważną, choć ciągle jeszcze słabo rozpoznaną, problematykę turystyki w miastach. Zamieszczone artykuły, potwierdzają wieloaspektowość zjawiska, jakim jest turystyka na obszarach miejskich, i potrzebę interdyscyplinarnych badań w tym zakresie, ich rozwijania i pogłębiania.
„Studia Ekonomiczne” nr 119 – Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Rok wydania2012
Liczba stron162
KategoriaInne
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP    7
  
  Urszula Szubert-Zarzeczny: TURYSTYKA MIEJSKA W KONCEPCJI ROZWOJU METROPOLITALNEGO W POLSCE     9
  Summary    19
  
  Józef Sala: MIASTA JAKO CEL PODRÓŻY TURYSTYCZNYCH W POLSCE    20
  Summary    32
  
  Ewa Dziedzic: ZAANGAŻOWANIE FINANSOWE SEKTORA PUBLICZNEGO W ROZWÓJ PODAŻY TURYSTYCZNEJ W MIASTACH     33
  Summary    44
  
  Magdalena Kachniewska: ZASTOSOWANIE ANALIZY SIECI SPOŁECZNYCH W ZARZĄDZANIU ZRÓWNOWAŻONYM ROZWOJEM TURYSTYKI MIEJSKIEJ    45
  Summary    59
  
  Krzysztof Borodako: WSPÓŁPRACA SIECIOWA PARTNERÓW TURYSTYKI MIEJSKIEJ NA PRZYKŁADZIE KRAKOWA    60
  Summary    71
  
  Katarzyna Czernek: ROLA ZAUFANIA WE WSPÓŁPRACY NA RZECZ ROZWOJU TURYSTYKI – PRZYKŁAD WYBRANYCH GMIN MIEJSKICH BESKIDU ŚLĄSKIEGO    72
  Summary    86
  
  Barbara Pabian: PERSPEKTYWY I BARIERY ROZWOJU TURYSTYKI PIELGRZYMKOWEJ W PRZESTRZENI MIASTA CZĘSTOCHOWY    87
  Summary    98
  
  Dominik Ziarkowski: O POTRZEBIE PROWADZENIA BADAŃ NAD TURYSTYKĄ MOTYWACYJNĄ W POLSCE    99
  Summary    110
  
  Teresa Gądek- Hawlena: ROLA TRANSPORTU LOTNICZEGO W OBSŁUDZE RUCHU TURYSTYCZNEGO W ASPEKCIE ROZWOJU TURYSTYKI MIEJSKIEJ NA PRZYKŁADZIE MIASTA KRAKOWA    111
  Summary    124
  
  Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas: MIASTO JAKO PODMIOT PROMOCJI. OCENA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH KRAKOWA JAKO DESTYNACJI TURYSTYCZNEJ    125
  Summary    140
  
  Jolanta Ćwiklińska: OFICJALNE PORTALE MIAST W PROCESIE PROMOWANIA TURYSTYKI MIEJSKIEJ    141
  Summary    152
  
  Paweł Piotrowski: DETERMINANTY SKUTECZNOŚCI WYDARZEŃ MARKETINGOWYCH W TWORZENIU TURYSTYCZNEGO WIZERUNKU MIASTA    153
  Summary    161
RozwińZwiń