Creativity Support Systems. SE 88

-17%

Creativity Support Systems. SE 88

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,36  18,50

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 18,50 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 15,36 zł  


15,36

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

In the recent years companies have been faced with a growing need to focus more of their attention on creativity and innovation in order to keep up with increased global competition. Organizational creativity and innovation are enhanced through the introduction of computer support systems. This book is dedicated to exploring issues related to supporting creativity and innovation with information technology, and contains 16 articles selected for delivery at the first international session of the CSS in the 26th Conference on Organizational Support Systems. The theme – creativity support systems (CSS) – is a rather novel one. The problem of building CSS involves the problem of building a creative organization and is located in the area of interdisciplinary research. A rich variety of methods and techniques are used to achieve this, many of which are discussed in our book. „Studia Ekonomiczne” nr 88 – Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Rok wydania2011
Liczba stron178
KategoriaZastosowania informatyki
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7246-703-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  INTRODUCTION    7
  Edyta Abramek, Tomasz Wachowicz: CHOSEN METHODS AND TECHNIQES FOR WEBSITES EVALUATION    11
    Streszczenie    23
  Piotr Betlej, Joanna Wójcik: E-LEARNING PLATFORM AS A SYSTEM OF KNOWLEDGE MANAGEMENT IN HIGHER EDUCATION    25
    Streszczenie    32
  Sumeer Chakuu: TACIT KNOWLEDGE AS AN INIMITABLE RESOURCE AND ITS INTENSITY IN VARIOUS KNOWLEDGE INTENSIVE VALUE CREATION MODELS    33
    Streszczenie    41
  Małgorzata Dolińska: THE ROLE OF KNOWLEDGE MANAGEMENT AND LEARNING OF COMPANIES IN INNOVATION PROCESSES    43
    Streszczenie    50
  Ewa Grabska: COMPUTER AIDED CREATIVITY FOR VISUAL DESIGN    51
    Streszczenie    60
  Yuri Lipuntsov, Eugeny Starikov, Vladimir Pshenkin, Vlad Bulatov: CORE COMPONENT DATA INTEGRATION    61
    Streszczenie    72
  Marcin Mazur: PORTAL OF INNOVATIVE TECHNICIAN AS AN EXAMPLE OF FUTURE LEARNING    73
    Streszczenie    84
  Adam Nowicki, Leszek Ziora: THE APPLICATION OF DATA MINING MODELS AND METHODS IN ENTERPRISES. REVIEW OF SELECTED FOREIGN FINANCIAL AND TELECOMMUNICATION INDUSTRY CASE STUDIES    85
    Streszczenie    94
  Joanna Palonka, Teresa Porębska-Miąc, Marcin Lora: IT SOLUTIONS FOR THE CUSTOMER CONTACT CENTER    95
    Streszczenie    103
  Małgorzata Pańkowska: EVIDENCE-BASED PRACTICE IN INFORMATION TECHNOLOGY PROJECT MANAGEMENT    105
    Streszczenie    112
  Paweł Pikor, Maciej Piotrowski: DATA COLLECTION THROUGH WEB HARVESTING FOR REAL ESTATE MARKET RESEARCH    113
    Streszczenie    121
  Olga Pilipczuk: CREATIVITY-ORIENTED BUSINESS PROCESS MANAGEMENT SYSTEM    123
    Streszczenie    131
  Stanisław Stanek, Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: BUILDING CREATIVE DECISION SUPPORT SYSTEMS FOR PROJECT MANAGEMENT: MIND MAPPING AND CONCEPT MAPPING METHODOLOGIES    133
    Streszczenie    142
  Stanisław Stanek, Mariusz Żytniewski, Bartosz Kopka, Sebastian Kostrubała, Anna Orlikowska: HUMAN RESOURCES MANAGEMENT SUPPORTED BY THE SOFTWARE AGENT TECHNOLOGY    143
    Streszczenie    160
  Elena I. Tikhomirova: KNOWLEDGE MANAGEMENT SYSTEMS TRANSFORMATION WITH THE ELECTRONIC UNIVERSITY CONCEPT REALIZATION    161
    Streszczenie    168
  Jacek Unold: THE INVISIBLE WEB IN ENHANCING MANAGERIAL CREATIVITY    169
    Streszczenie    178
RozwińZwiń