Creativity support systems, methods and applications. SE 117

-25%

Creativity support systems, methods and applications. SE 117

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

13,13  17,50

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

13,1317,50

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

The aim of this book is to improve our understanding of creativity support system environments. The various articles analyse creative and innovative activities as carried out by individuals, groups, and organizations. The book's focus is on identifying and understanding the factors relating to the working environment that are conducive to human creativity and innovation.
The book is likely to be of interest to students and scholars in a number of research fields as well as to science and innovation policy decision makers concerned with research, teaching, and policy measures for the development of creativity support system environments.
„Studia Ekonomiczne” nr 117 – Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Liczba stron166
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  INTRODUCTION    7
  Janina Banasikowska, Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: THE CONCEPTION AND STATE OF THE IMPLEMENTATION OF E-ADMINISTRATION IN POLAND    11
  Streszczenie    19
  Piotr Betlej: FROM TRADITIONAL TO ELECTRONIC EDUCATION − RESEARCH ON LEARNING EFFECTIVENESS    21
  Streszczenie    31
  Małgorzata Dolińska: EFFECTS OF CREATING KNOWLEDGE BASED RELATIONSHIPS BY COMPANIES WITHIN INNOVATION NETWORKS    33
  Streszczenie    42
  Dorota Jelonek: THE CHOOSEN DETERMINANTS OF CUSTOMERS CO-CREATED INNOVATIONS    43
  Streszczenie    51
  Radosław Kowal: STRUCTURING DATA IN WIKI FOR AN IMPLEMENTATION COMPANY    53
  Streszczenie    62
  Jacek Namysło, Stanisław Stanek: DIVERSIFYING THE RISKS OF AN INNOVATIVE TECHNOLOGY IMPLEMENTATION PROCESS THROUGH THE USE OF VIDEO COMMUNICATION TOOLS    63
  Streszczenie    77
  Adam Nowicki, Leszek Ziora: THE CONCEPT OF SEMANTIC BUSINESS INTELLIGENCE. REVIEW OF SELECTED PRACTICAL SOLUTIONS    79
  Streszczenie    87
  Joanna Palonka, Teresa Porębska-Miąc: FROM SOCIAL MEDIA TO SOCIAL CRM (SCRM)    89
  Streszczenie    98
  Małgorzata Pańkowska: ENTERPRISE ARCHITECT'S CREATIVITY    99
  Streszczenie    107
  Joanna Świętoniowska: WHY RE-INVENTING THE WHEEL? CREATIVE SOLUTIONS FOR OVERCOMING BARRIERS IN LEARNING FROM OTHER PROJECTS    109
  Streszczenie    118
  Joanna Wójcik: ATTITUDES OF POLISH STUDENTS TOWARDS WEB 2.0 TECHNOLOGY    119
  Streszczenie    131
  Piotr Zadora: AGILE DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF USER-CENTERED SYSTEM DESIGN    133
  Streszczenie    141
  Dariusz Zdonek: PROBLEMS WITH THE ASSESSMENT OF WEB ACCESSIBILITY OF PUBLIC ADMINISTRATION OFFICES    143
  Streszczenie    155
  Mariusz Żytniewski: INTEROPERABILITY OF UBIQUITOUS SYSTEMS WITH THE USE OF SOFTWARE AGENTS    157
  Streszczenie    164
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia