Cyfrowa przestrzeń biznesowa

Przyszłość internetowych serwisów biznesowych.

4 oceny

Format:

mobi, epub, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

16,73  23,90

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

16,7323,90

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

E-book prezentuje nową branżę serwisów internetowych tworzących tzw. cyfrową przestrzeń biznesową. Nowe technologie przeniknęły już do każdej dziedziny naszego życia, zmieniając nie tylko urządzenia, z których korzystamy w naszym otoczeniu, ale przede wszystkim naszą aktywność, m.in. w takich obszarach, jak: pozyskiwanie informacji i wiedzy, rozrywka, komunikacja czy współpraca. Dziś wystarczy być "podłączonym" do globalnej sieci przez jakiekolwiek urządzenie mobilne, np. laptop, smartphone, palmtop, tablet, żeby utrzymywać na bieżąco kontakt z innymi, niezależnie od strefy czasowej czy miejsca pobytu. Zmiany różnych form aktywności, pozbawione barier, są dostrzegalne na każdym kroku, na ulicy, w domu, w środkach masowego przekazu. Nie da się już zaprzeczyć, że świat wokół nas zmienia się z niewyobrażalną szybkością. Pozostaje jednak pytanie, czy podobne zmiany zachodzą również w biznesie. Czy nowy internetowy sposób komunikacji ma wpływ na przedsiębiorców?


Celem publikacji jest rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju globalnej, cyfrowej przestrzeni biznesowej. Atutem książki jest przeanalizowanie serwisów, które są globalnymi liderami w swoich obszarach konkurencyjnych. Autor omawia takie serwisy, jak:


• biznesowe serwisy społecznościowe: LinkedIn, Viadeo, Xing i Facebook,


• business directory z elementami Web 2.0: Spoke, Jigsaw,


• social technology platforms: Bantam Live, Central Desktop, Huddle.net, Jivesoftware, Projectplace, Socialtext,


• marketplace: Alibaba.com, Elance, oDesk,


• enterprise on demand: 37Signals, Salesforce, Zoho.


Informacje zawarte w tej publikacji będą przydatne do korzystania z serwisów internetowych w bieżącym wykonywaniu zadań w firmie - wiele serwisów umożliwia np. bezpłatne korzystanie z CRM czy narzędzia do zarządzania projektami, co pozwoli na zaoszczędzenie pieniędzy w firmie. Dzięki niej poszerzysz swoją wiedzę o tym, co się dzieje w cyfrowym świecie biznesu, uzyskasz syntetyczną i analityczną informację o dostępie do poszczególnych aplikacji internetowych, a także poznasz prognozy dotyczące cyfrowego świata biznesu.


Matt Mayewski - marketingowiec, przedsiębiorca, analityk biznesowy, posiadający doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, paliwowej, internetowej, doktorant w Katedrze Nauk o Przedsiębiorstwie SGH (przedsiębiorstwo przyszłości, konkurencyjność systemów kooperacyjnych w Internecie).


Liczba stron95
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-16683-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  CZĘŚĆ I. Analiza jakościowa i ilościowa rynku B2B i otoczenia biznesowego. Globalny benchmarking    9
    ROZDZIAŁ 1. Analiza jakościowa rynku B2B i otoczenia biznesowego    11
      Grupa I (grupa wartości)    12
      Grupa II (grupa ilości)    13
      Grupa III (grupa wsparcia)    15
    ROZDZIAŁ 2. Analiza jakościowa. Przegląd krajowych rynków B2B i otoczenia biznesowego    17
  CZĘŚĆ II. Analiza internetowych serwisów biznesowych    33
    ROZDZIAŁ 3. Metoda analizy internetowych serwisów biznesowych    35
    ROZDZIAŁ 4. Identyfikacja internetowych serwisów biznesowych    36
    ROZDZIAŁ 5. Społecznościowe (networkingowe) serwisy biznesowe    37
      Trzy prawa społeczności biznesowych    39
      Mistrzowie biznesowych relacji    40
      Dinozaury relacji    40
      Wielka trójka    41
      Biznesowe serwisy społecznościowe - podsumowanie grupy    45
      Poglądowy SWOT grupy społecznościowych (networkingowych) serwisów biznesowych    48
    ROZDZIAŁ 6. Business directory    50
      Spoke    51
      Jigsaw    51
      Business directory - podsumowanie grupy    52
      Poglądowy SWOT serwisów z grupy business directory    54
    ROZDZIAŁ 7. Social technology platform    56
      Od zarządzania projektami do zarządzania pracą    56
      Nowy styl pracy    57
      Dzieci Facebooka    58
      Walka o ogień… wiedzy    59
      Bantam Live    59
      Central Desktop    60
      Socialtext    61
      Jivesoftware    61
      Huddle.net    62
      Projectplace    63
      Social technology platform - podsumowanie grupy    64
      Poglądowy SWOT serwisów z grupy social technology platform    67
    ROZDZIAŁ 8. Targowiska internetowe    69
      Goliat    69
      Dawid    71
      Przyszłość marketplace'ów produktów    71
      Work, Worker, Workspace    72
      Pierwszy wśród równych    72
      Atak klonów    73
      Jesteś moim guru    74
      Marketplace - podsumowanie grupy    75
      Poglądowy SWOT grupy marketplace'ów    78
    ROZDZIAŁ 9. Enterprise on demand    79
      Organizacja do wynajęcia    79
      Salesforce    79
      Rework, czyli 37Signals    81
      Organizacja Głupcze!    82
      Enterprise on demand - podsumowanie grupy    83
      Poglądowy SWOT serwisów z grupy enterprise on demand    85
    ROZDZIAŁ 10. Macierzowa analiza internetowych serwisów biznesowych    87
      Mapa migracji wartości w otoczeniu konkurencyjnym internetowych serwisów biznesowych    88
      Macierz wartości w otoczeniu konkurencyjnym internetowych serwisów biznesowych    90
      Cena dostępu    91
    Wnioski z analizy    93
    Bibliografia    95
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia