Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych

Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych

14 ocen

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

15,75

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Głównymi celami prezentowanej publikacji są:


• przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych,


• określenie obszarów funkcjonalności stron internetowych,


• ustalenie kryteriów, na podstawie których nastąpi ocena rozwoju i zmian funkcjonalności tych stron,


• przedstawienie zmian zachodzących w funkcjonalności serwisów internetowych banków na przykładzie wybranych banków na polskim rynku bankowym,


• prezentacja postrzegania i oceny stron internetowych banków przez nabywców produktów bankowych,


• określenie wpływu zmian stron internetowych na zachowania nabywców na rynku usług bankowych.


Liczba stron131
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-7525-344-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP    5
  I. ZACHOWANIA NABYWCÓW NA RYNKU USŁUG BANKOWYCH I ICH UWARUNKOWANIA    7
    1. Wewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych    8
    2. Zewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych    11
    3. Specyfika procesu decyzyjnego konsumentów na rynku usług bankowych    19
      3.1. Rodzaje decyzji konsumentów na rynku usług bankowych i ich cechy specyficzne    19
      3.2. Proces podejmowania decyzji zakupu i jego specyfika na rynku usług bankowych    22
    4. Internet jako czynnik zachowań nabywców na rynku usług bankowych    28
  II. FUNKCJONALNOŚĆ STRON INTERNETOWYCH BANKÓW I ICH ROZWÓJ    34
    1. Struktura rynku produktów bankowych w Polsce    34
    2. Rozwój Internetu w Polsce i jego wykorzystanie w sektorze bankowym    36
    3. Pojęcie funkcjonalności stron internetowych banku    40
    4. Funkcjonalność stron internetowych – przegląd koncepcji    44
  III. EWOLUCJA FUNKCJONALNOŚCI STRON INTERNETOWYCH BANKÓW W POLSCE W LATACH 1998–2006    53
    1. Analiza stron internetowych banków w Polsce w latach 1998–2006    53
    2. Analiza stron internetowych dziesięciu największych banków w Polsce w latach 1998–2006    73
    3. Wnioski analizy    82
  IV. WPŁYW FUNKCJONALNOŚCI STRON INTERNETOWYCH BANKÓW NA ZACHOWANIA NABYWCÓW W ŚWIETLE BADAŃ    84
    1. Metodyka badania    85
    2. Przyczyny korzystania z bankowości internetowej    88
    3. Idealna strona internetowa – analiza oczekiwań klientów w odniesieniu do funkcjonalności stron internetowych banków    94
    4. Segmentacja internetowych klientów banków    103
    5. Satysfakcja i lojalność klienta banku a strona WWW banków    105
  PODSUMOWANIE    115
  BIBLIOGRAFIA    118
  ZAŁĄCZNIK    121
    Tabela 1. Kryteria funkcjonowania stron www banków zweryfikowane przez ekspertów    121
    Tabela 2. Ostateczna lista kryteriów w ramach obszsaru interakcji wraz z opisem każdego kryterium i umieszczonym przykładem    126
    Tabela 3. Ostateczna lista kryteriów w ramach obszaru transakcji wraz z opisem każdego kryterium i umieszczonym pryzkładem    128
    Tabela 4. Ostateczna lista kryteriów w ramach obszaru Relacji wraz z opisem każdego kryterium i umieszczonym przykładem    130
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia