INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before - C o c a - C o l a .
The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising Campaigns have developed since the birth of the company in May, 1886 till 2007.
"The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)" is divided into three chapters.
Od zarania dziejów reklama, przybierając różne formy, ma wpływ na nasze życie. Klucz do sukcesu jest bardzo blisko. Tym kluczem są kampanie reklamowe. Jedna z najbardziej znanych firm na świecie osiągnęła sukces, o którym większości z nas nawet się nie śniło. Tą firmą jest C o c a - C o l a.
Najważniejszym celem tej pracy jest zaprezentować, w jaki sposób ewoluowały kampanie reklamowe firmy Coca-Cola od momentu jej powstania (Maj 1886 r.) do roku 2007.
"Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)" składa się z trzech części.
Rok wydania | 2009 |
---|---|
Liczba stron | 80 |
Kategoria | Marketing, reklama |
Wydawca | Wydawnictwo e-bookowo |
ISBN-13 | 978-83-61184-69-0 |
Język publikacji | angielski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
1.The Basic Concepts of Advertising ( theory and history of advertising), | |
2.The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns ( brief history of the "Coke" Company and the Coca-Cola Advertising Campaigns including the case of changing the national symbols such as Santa Claus), | |
3.The Discourse Analysis and Advertising (the language analysis in advertising campaigns, the language of advertising). | |
1.Podstawowe zagadnienia reklamy ( teoria, historia reklamy), | |
2.Rozwój kampanii reklamowych firmy Coca-Cola ( historia i rozwój kampanii reklamowych Coca-Coli, wpływ kampanii reklamowych firmy Coca-Cola na zmianę postrzegania symboli narodowych), | |
3.Analiza treści językowej w reklamie (analiza języka reklamy i kampanii reklamowych). | |