Współdziałanie w podmiotach prywatnych i publicznych a wykorzystanie nowych technologii komunikacyjnych w czasie zmiany

Współdziałanie w podmiotach prywatnych i publicznych a wykorzystanie nowych technologii komunikacyjnych w czasie zmiany

1 opinia

Format:

ibuk

Zmienne warunki pracy i współdziałania związane z pandemią COVID-19 wpłynęły na jakość pracy i życia większości z nas. Znakiem naszych czasów stają się nowe technologie informacyjne oraz nowe formy komunikacji i współpracy. Opracowania prezentowane w niniejszej monografii eksponują sposoby wspólnego radzenia sobie ze zmianami, pandemią i marginalizacją społeczną. Radykalne zmiany społeczne wywoływane zarówno czynnikami kulturowymi, jak i naturalnymi pozornie nie sprzyjają ludzkiemu współdziałaniu, ale też stają się sprawdzianem dla jakości tego współdziałania. Niejednokrotnie wymuszają one większą innowacyjność zarówno po stronie podmiotów publicznych, jak i prywatnych. Monografia może stanowić istotny punkt na drodze poszukiwań optymalnych form współdziałania i współdzielenia się.


Rok wydania2021
Liczba stron239
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaPolitechnika Częstochowska
ISBN-13978-83-7193-864-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Przedmowa
  
  Część I
  WSPÓŁDZIAŁANIE W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJĄ W CZASIE ZMIAN
  
  Rozdział    1
  Marzena Pytel-Kopczyńska
  Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji
  
  Rozdział    2
  Małgorzata Randak-Jezierska
  Współdziałanie ludzi w organizacji a proces zarządzania zmianą
  
  Rozdział    3
  Katarzyna Kładź-Postolska
  Wpływ pandemii na procesy kooperacji i konkurencji
  
  Rozdział    4
  Anna Albrychiewicz-Słocińska
  Zarządzanie personelem wobec hybrydowego modelu pracy
  
  Rozdział    5
  Rafał Tyszkiewicz
  Zarządzanie relacjami interpersonalnymi poprzez kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa
  
  Rozdział    6
  Andrzej Żebrowski, Izabela Szkurłat
  Bezpieczeństwo informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem w XXI wieku
  (wybrane aspekty)
  
  Rozdział    7
  Anna Śleszyńska-Świderska
  Outsourcing jako forma współpracy usprawniająca funkcjonowanie przedsiębiorstwa
  
  Część II
  KOMUNIKACYJNE ASPEKTY WSPÓŁDZIAŁANIA Z WYKORZYSTANIEM NOWYCH TECHNOLOGII
  
  Rozdział    8
  Anna Karczewska
  Komunikacja w procesie zarządzania wiedzą we współczesnej organizacji
  
  Rozdział    9
  Sebastian Skolik
  Współdzielenie się wiedzą w organizacji w perspektywie ewolucji kulturowej
  
  
  Rozdział    10
  Ireneusz Rynduch
  Czynniki skutecznej komunikacji w wirtualnych zespołach pracowniczych
  
  Rozdział    11
  Elżbieta Robak
  Intermentoring jako metoda współpracy i budowania relacji pomiędzy pracownikami
  z różnych pokoleń
  
  Rozdział    12
  Łukasz Skiba
  Wpływ komunikacji na kształt kultury organizacyjnej w jednostce administracji samorządowej
  
  Rozdział    13
  Marcin Jaworski
  Komunikacja w warunkach kryzysu jako podstawa wzmacniania kultury zaufania
  w przedsiębiorstwie. Studium przypadku
  
  Rozdział    14
  Agata Krukowska-Miler
  Działania promocyjne dotyczące procesu szczepień przeciw COVID-19 jako przykład
  kampanii społecznej
  
  Rozdział    15
  Andrzej Postawa
  Komunikowanie w rodzinie w czasie pandemii COVID-19
  
  Rozdział    16
  Joanna Krzywda
  Skuteczność uczestników dialogu społecznego w zarządzaniu transformacją
  energetyczną w Polsce
  
  Część III
  WSPÓŁPRACA NA POZIOMIE MAKRO- I MEZOSPOŁECZNYM.
  RYNKI, MIASTA, INSTYTUCJE
  
  Rozdział    17
  Patrycja Bełtowska
  CSR w obszarze pracowniczym w czasie pandemii COVID-19 na przykładzie
  sektora bankowego w Polsce
  
  Rozdział    18
  Dorota Lizoń-Szłapowska
  Czynniki kształtujące gotowość do współpracy z osobami niepełnosprawnymi
  w świetle badań
  
  Rozdział    19
  Agata Przewoźna-Krzemińska
  Kompetencje informacyjno-komunikacyjne kluczowym wyzwaniem
  organizacji Smart City
  
  Rozdział    20
  Konrad Głębocki
  Smart City, nowoczesne technologie oraz ICT w strategiach rozwoju polskich miast
  średniej wielkości
  
  Rozdział    21
  Katarzyna Zadros
  Rozwiązania Smart City wykorzystywane w zarządzaniu miastem i służące walce
  z wykluczeniem cyfrowym seniorów
  
  Rozdział    22
  Izabella Sowier-Kasprzyk
  Servqual as a Tool for Assessing the Quality of the Czestochowa Run
  
  Rozdział    23
  Magdalena Sawczuk
  Zróżnicowanie relacji w instytucjach muzealnych: wielopodmiotowe podejście do współpracy
  
  Rozdział    24
  Robert Janik
  The “Management Practices” of the Church of Scientology
RozwińZwiń