Uwarunkowania współpracy z klientem w procesach sprzedażowych

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

7,96  11,71

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 11,71 zł (-32%)

Najniższa cena z 30 dni: 7,96 zł  


7,96

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Monografia dotyczy zagadnień sprzedaży, zarządzania sprzedażą, budowania więzi z klientami; obejmuje temat sprzedaży w ujęciu procesu jako podstawowej kwestii w działalności przedsiębiorstwa. Wdrożenie w przedsiębiorstwach zasad sprzedaży partnerskiej oraz adekwatnych metod i procedur zarządzania prowadzi do tworzenia silniejszych i trwalszych więzi z klientami, co pozytywnie wpływa na wyniki sprzedaży. Monografia przybliża zagadnienia historyczne i teoretyczne sprzedaży, zawiera rozważania na temat procesu sprzedaży, metod prezentacji, marketingu partnerskiego w procesie sprzedaży, tworzenia więzi z klientami oraz obsługi klienta po sprzedaży; obejmuje tematykę planowania sprzedaży, organizacji, personelu oraz jego motywowania i kontroli. W monografii zwrócono uwagę na sprzedaż ze szczególnym uwzględnieniem cech analizowanych pokoleń określanych w literaturze jako X, Y, Z i w tym kontekście omówiono temat współpracy z klientem w procesie sprzedaży.


Rok wydania2021
Liczba stron118
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaPolitechnika Częstochowska
ISBN-13978-83-7193-845-0
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie
  
  Rozdział    1
  Sprzedaż jako rodzaj wymiany w zarządzaniu firmą
  1.1. Rys historyczny sprzedaży
  1.2. Rodzaje i formy sprzedaży
  1.3. Pośrednicy sprzedaży oraz ich działalność
  1.4. Sprzedaż transakcyjna i sprzedaż partnerska
  1.5. Kwalifikacje, cechy i umiejętności profesjonalnego sprzedawcy
  1.6. Etyczne oraz prawne aspekty sprzedaży
  1.7. Znaczenie sprzedaży w uzyskiwaniu przewagi konkurencyjnej na rynku
  
  Rozdział    2
  Proces sprzedaży i jego etapy
  2.1. Proces sprzedaży
  2.2. Środki i metody prezentacji ofert handlowych
  2.3. Marketing partnerski w procesach sprzedaży
  2.4. Tworzenie i rozwój pozytywnych więzi z klientami w procesach sprzedaży
  2.5. Obsługa klienta po sprzedaży
  
  Rozdział    3
  Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie
  3.1. Planowanie sprzedaży
  3.2. Organizacja sprzedaży w przedsiębiorstwie
  3.3. Personel sprzedaży oraz jego motywowanie
  3.4. Kontrola procesu sprzedaży oraz jej efektów
  
  Rozdział    4
  Metodyka badań i postrzeganie procesów sprzedaży przez respondentów pokolenia X, Y, Z
  4.1. Cel i metody badań
  4.2. Charakterystyka grupy badawczej
  4.3. Postrzeganie procesów sprzedaży przez respondentów pokolenia X, Y, Z
  
  Podsumowanie wnioski z badań
  
  Bibliografia
  
  Spis tabel
  
  Spis rysunków
RozwińZwiń