Przedsiębiorca społecznie odpowiedzialny – motywy i strategie działania w dobie pandemii COVID-19

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

10,50  13,82

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 13,82 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 10,50 zł  


10,50

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Przedstawione w monografii zagadnienia odnoszące się do działań przedsiębiorcy społecznie odpowiedzialnego ukazują prospołeczne postawy przedsiębiorców w dobie pandemii COVID-19. W publikacji dokonano analizy pojęcia przedsiębiorcy w ustawodawstwie polskim, a także zaprezentowano cechy sprzyjające i utrudniające działania przedsiębiorcze; przedstawiono powstanie i ewolucję społecznej odpowiedzialności; dokonano charakterystyki teorii CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu), modeli charakteryzujących jej istotę, a także strategii CSR, w tym motywów podejmowania prospołecznych działań przez przedsiębiorcę; odniesiono się do przedsiębiorczych działań w dobie pandemii COVID-19; dokonano prezentacji i analizy badań własnych w aspekcie wpływu pandemii COVID-19 na działalność przedsiębiorcy oraz prospołecznej działalności przedsiębiorcy w analizowanym okresie.


Rok wydania2021
Liczba stron151
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaPolitechnika Częstochowska
ISBN-13978-83-7193-838-2
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie
  
  Rozdział    1
  Przedsiębiorca i jego rola w gospodarce
  1.1. Przedsiębiorca jako adresat społecznej odpowiedzialności biznesu
  1.2. Pojęcie przedsiębiorcy w ustawodawstwie polskim
  1.3. Odpowiedzialność jako istotna cecha przedsiębiorczych działań
  
  Rozdział    2
  Rozwój prospołecznej działalności współczesnego przedsiębiorcy
  2.1. Powstanie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
  2.2. Początki współczesnej roli odpowiedzialności przedsiębiorcy
  2.3. Postulaty odpowiedzialności przedsiębiorcy w XXI wieku
  
  Rozdział    3
  Kształtowanie działań CSR przez współczesnego przedsiębiorcę
  3.1. Pojęcie i teorie społecznej odpowiedzialności
  3.2. Modelowe ujęcie działań przedsiębiorcy społecznie odpowiedzialnego
  3.3. Strategie i motywy odpowiedzialności społecznej przedsiębiorcy
  
  Rozdział    4
  Prospołeczna działalność przedsiębiorcy w dobie pandemii COVID-19
  4.1. Pandemia COVID-19
  4.2. Działania przedsiębiorcze w dobie pandemii COVID-19
  4.3. Znaczenie działań CSR w dobie pandemii COVID-19
  
  Rozdział    5
  Wpływ pandemii COVID-19 na prospołeczną działalność przedsiębiorcy – analiza empiryczna
  5.1. Metodyka postępowania badawczego
  5.1.1. Identyfikacja podmiotów badań
  5.2. Wyniki badań empirycznych
  5.2.1. Wpływ pandemii COVID-19 na działalność przedsiębiorcy
  5.2.2. Przedsiębiorca społecznie odpowiedzialny w dobie pandemii COVID-19
  5.3. Synteza wyników badań: weryfikacja hipotez, model przedsiębiorcy
  społecznie odpowiedzialnego
  
  Podsumowanie
  
  Literatura
  
  Spis tabel
  
  Spis rysunków
  
  Kwestionariusz ankiety
RozwińZwiń