INNE EBOOKI AUTORA
-24%
Autor:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
fektywność jest jednym z głównych pojęć w zarządzaniu, w tym i w zarządzaniu projektami. Autor przedstawił: istotę i główne cechy efektywności (w tym problem badania efektywności), zarządzanie projektami a efektywność (w tym klasyfikację projektów i różne ujęcia efektywności), oddziaływanie środowiska na efektywność projektu, koncepcje i instrumenty wspomagające efektywność projektów (w tym koncepcję zarządzania przez projekty, metodyki i modele).
Książka jest przeznaczona dla osób naukowych zajmujących się zagadnieniami efektywności, a także specjalistów i praktyków w zarządzaniu projektami.
Rok wydania | 2017 |
---|---|
Liczba stron | 224 |
Kategoria | Zarządzanie projektami |
Wydawca | PWE |
ISBN-13 | 978-83-208-2460-5 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Wprowadzenie | |
1. Istota i atrybuty efektywności | |
1.1. Efektywność w wybranych dziedzinach i dyscyplinach naukowych | |
1.2. Efektywność a skuteczność w ujęciu Polskiej Szkoły Prakseologii | |
1.3. Efektywność w naukach o zarządzaniu | |
1.4. Efektywność a skuteczność w naukach o zarządzaniu | |
1.5. Efektywność organizacji a efektywność organizacyjna | |
1.6. Efektywność ekonomiczna a spojrzenie wielowymiarowe | |
1.7. Badanie efektywności | |
1.8. Podejście efektywnościowe w zarządzaniu organizacją | |
2. Zarządzanie projektami a efektywność | |
2.1. Projekt jako organizacja tymczasowa | |
2.2. Klasyfikacje projektów | |
2.3. Zarządzanie projektami jako subdyscyplina naukowa o proweniencji empirycznej | |
2.4. Nurty badawcze w zarządzaniu projektami | |
2.5. Efektywność projektu, programu, portfela projektów | |
2.6. Postrzeganie efektywności w szkołach badawczych zarządzania projektami | |
2.6.1. Szkoły badawcze zarządzania projektami a ogólne podejścia badawcze w zarządzaniu | |
2.6.2. Efektywność w ujęciu szkoły optymalizacji | |
2.6.3. Efektywność w ujęciu szkoły czynnikowej | |
2.6.4. Efektywność w ujęciu szkoły nadzoru | |
2.6.5. Efektywność w ujęciu szkoły behawioralnej | |
2.6.6. Efektywność w ujęciu szkoły decyzyjnej | |
2.6.7. Efektywność w ujęciu szkoły sytuacyjnej | |
2.6.8. Efektywność w ujęciu szkoły relacyjnej | |
2.7. Badanie efektywności projektu — aspekty metodyczne | |
3. Oddziaływanie środowiska na efektywność projektu | |
3.1. Interesariusze i ich wpływ na efektywność projektu | |
3.2. Zespół projektowy jako podmiot zarządzający przedsięwzięciem | |
3.3. Organizacja projektowa jako środowisko wieloprojektowe | |
3.4. Klient jako nadzorca projektu | |
3.5. Badanie efektywności projektu — aspekty instytucjonalne | |
4. Koncepcje i instrumenty wspomagające efektywność projektów | |
4.1. Operacjonalizacja zarządzania sposobem optymalizacji efektywności | |
4.2. Koncepcja zarządzania przez projekty — wieloprzekrojowa optymalizacja efektywności | |
4.3. Badanie efektywności w zarządzaniu osiągnięciami i controllingu projektów | |
4.4. Standaryzacja zarządzania — metodyki i modele | |
4.5. Metody i techniki organizatorskie wspomagające optymalizację efektywności | |
4.6. Oprogramowanie wspomagające zarządzanie przedsięwzięciami | |
4.7. Badanie efektywności projektu — aspekty koncepcyjno-instrumentalne | |
Wnioski i rekomendacje | |
Bibliografia | |
Spis rysunków | |
Spis tablic | |