Pułapki epistemologiczne i metodologiczne w badaniach nad edukacją. Jak sobie z nimi radzić?

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

20,48  31,50

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

20,4831,50

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

"Monografia Pułapki epistemologiczne i metodologiczne w badaniach nad edukacją. Jak sobie z nimi radzić? powstała jako rezultat, pod takim właśnie tytułem, intelektualnego spotkania młodych, twórczych pedagogów z ich starszymi, bogatszymi w doświadczenia badawcze koleżankami i kolegami w ramach XXX jubileuszowej Letniej Szkoły Młodych Pedagogów (LSMP) przy Komitecie Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk kierowanej przez prof. Marię Dudzikową. Gospodarzem spotkania odbywającego się w Katowicach i Wiśle od 12 do 17 września 2016 roku był Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego na czele z Dziekanem prof. Stanisławem Juszczykiem." (fragment Wstępu)


Liczba stron298
WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-226-3183-6
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ebook dostępny na rozdziały

Pułapki epistemologiczne i metodologiczne w badaniach nad edukacją. Jak sobie z nimi radzić?

  1. 01 Ewa Bochno: Niektóre pułapki w nabywaniu naukowego habitusu »
  2. 02 Bogusław Śliwerski: Błędy metodologiczne w awansowych publikacjach pedagogów »
  3. 03 Stanisław Juszczyk: Niejednorodność i złożoność metodologiczna pedagogiki a potencjalne błędy popełniane przez badacza »
  4. 04 Danuta Urbaniak‑Zając: Jak badać to, o czym nie wiemy? Kilka uwag o roli wstępnej wiedzy w badaniach empirycznych »
  5. 05 Piotr Mikiewicz: Teoria ma znaczenie! O pułapkach wynikających z braku konsekwentnego stosowania teorii w badaniach »
  6. 06 Alina Wróbel: Kategoria intencjonalności jako przedmiot analizy w moich teoretycznych zmaganiach »
  7. 07 Krzysztof Rubacha: Interpretacja wyników badania jako kryterium analizy procesu badawczego »
  8. 08 Jarosław Gara: Fenomen nieredukowalności teorii i praktyki pedagogicznej »
  9. 09 Jacek Piekarski: Wiarygodność praktyki badawczej w warunkach korporatyzacji nauki »
  10. 10 Maria Czerepaniak‑Walczak: Źródła i konsekwencje uproszczeń badania w działaniu. O pułapkach ontologicznych, epistemologicznych i etycznych »
  11. 11 Zenon Gajdzica: Wybrane pułapki niewspółmierności w badaniach świata osób z niepełnosprawnością »
  12. 12 Wiesława Limont: Pułapki (nie tylko) w badaniach eksperymentalnych »
  13. 13 Monika Wiśniewska‑Kin: Pułapki w badaniach dyskursu dziecięcego i możliwości ich przezwyciężania »
  14. 14 Justyna Dobrołowicz: Pułapki w analizach dyskursu prasowego. Z doświadczeń własnych i cudzych »
  15. 15 Katarzyna Krasoń: Sztuka i poznanie – romantyczna utopia, szarlataneria czy konieczność »

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia