Kulturowe uwarunkowania zarządzania i komunikowania w organizacjach publicznych

-17%

Kulturowe uwarunkowania zarządzania i komunikowania w organizacjach publicznych

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

18,26  22,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 22,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 16,94 zł  


18,26

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza monografia jest efektem spotkań, wystąpień i dyskusji odbytych podczas V Zjazdu Katedr i Zakładów Zarządzania Publicznego oraz XII PR FORUM 2018, noszących wspólny tytuł „Kultura jako obszar zarządzania i komunikowania w przestrzeni publicznej”. Przedstawiony materiał badawczy jest niezwykle różnorodny i stanowi ciekawy wkład do zagadnienia zarządzania publicznego. Wprowadzenie tematyki kultury do zarządzania publicznego pozwala na spojrzenie na znane problemy z nowej perspektywy. Prezentowane w niniejszej monografii tematy stanowią szeroki wachlarz perspektyw badawczych, w ciekawy sposób omawiających różnorodne zagadnienia łączące kulturę oraz zarządzanie.


Rok wydania2019
Liczba stron212
KategoriaInne
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-573-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Rozdział 1. Kulturowe uwarunkowania rozwoju lokalnego i zadania samorządu w tym zakresie (Aldona Frączkiewicz-Wronka, Anna Kozak)    11
  Rozdział 2. Wybrane rozwiązanie technologii ICT w innowacyjnych działaniach domów kultury w Polsce (Krzysztof Hauke)    27
  Rozdział 3. Potrzeba wykorzystania koncepcji zarządzania wiekiem w Siłach Zbrojnych RP – raport z badań (Maria Jabłońska-Wołoszyn, Marzena Piotrowska-Trybull)    40
  Rozdział 4. Biblioteka w przestrzeni publicznej – instytucja społeczeństwa obywatelskiego (Radosław Jeż)    56
  Rozdział 5. Dążenie do doskonałości jako wyraz kultury doskonalenia w jednostkach samorządu terytorialnego (Katarzyna Kłosowska-Lasek)    69
  Rozdział 6. Polityka proimigracyjna jako narzędzie budowania reputacji państwa (Marcin Leszczyński)    86
  Rozdział 7. Frankowicze – protest zmarginalizowanej grupy czy próba kreowania nowego ruchu społecznego w przestrzeni publicznej (Jadwiga Mazur)    100
  Rozdział 8. Public relations biblioteki jako instytucji kultury. Perspektywa organizacji i pracownika (Radosław Molenda)    111
  Rozdział 9. Przemysł filmowy w Polsce i jego wpływ na gospodarkę (Agnieszka Orankiewicz)    122
  Rozdział 10. Wpływ kultury organizacyjnej na realizację funkcji personalnej przedsiębiorstwa uzdrowiskowego (Sabina Ostrowska)    133
  Rozdział 11. Diagnoza klimatu organizacyjnego na przykładzie szpitali (Marek Rutka)    150
  Rozdział 12. Możliwości zastosowania zasad zarządzania Henriego Fayola w filharmonii (Aida Stępniak)    163
  Rozdział 13. Znaczenie organizacji pozarządowych w kreowaniu polityki miasta w zakresie kultury na przykładzie Bielska-Białej (Karolina Szymaniec-Mlicka, Anna Kozak)    173
  Rozdział 14. Różnice w kulturze organizacyjnej między organizacjami biznesowymi a publicznymi (Jarosław Waśniewski)    185
  Rozdział 15. Kulturowe uwarunkowania społecznej odpowiedzialności i nieodpowiedzialności biznesu (Katarzyna Zazdros)    197
  Informacja o autorach    209
RozwińZwiń