Szkoła w dobie Internetu

1 opinia

Format:

mobi, epub, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

25,13  35,90

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

25,1335,90

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Obserwowany w ciągu ostatnich lat rozwój mediów spowodował ich zwiększającą się obecność w różnych dziedzinach życia. W książce skoncentrowano się przede wszystkim na współczesnej młodzieży, mediach i edukacji z punktu widzenia socjologii, psychologii i informatyki, co świadczy o jej wyjątkowości na rynku. Zaprezentowano w niej wyniki badań przeprowadzonych w polskich szkołach. Współczesna szkoła działa w warunkach, w których uczniowie mają dostęp do nowoczesnych technologii informacyjnych i powinna być do tego odpowiednio przygotowana. Celem takiego przygotowanie ma być umiejętność wykorzystania mediów do osiągnięcia celów dydaktycznych i wychowawczych. Autorzy starają się wyjaśnić socjologicznie główne problemy związane z mediami w środowisku szkolnym, odnoszą się do zjawiska kształcenia przez Internet oraz podają praktyczne rozwiązania i działania dla nauczycieli.


Liczba stron248
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-17942-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

EBOOKI WYDAWCY

POLECAMY

Spis treści

  Wyzwania szkoły doby Internetu: perspektywa nauk społecznych – wprowadzenie (Andrzej Nowak)    7
  Część I. Perspektywa socjologiczna    19
    Dylematy społeczeństwa sieciowego (Edwin Bendyk)    19
    Młodzi w sieci. Uczniowie, studenci i nauczyciele wobec nowych technologii (Dominik Batorski)    31
    O osobliwości nauczycielskiej duszy (Marta Zahorska, Dominika Walczak)    55
    Polska młodzież w świetle badań międzykrajowych (Krzysztof Koseła, Agnieszka Rychwalska)    75
  Część II. Wybrane aspekty specyfiki nauczania opartego na Internecie i nauczania opartego na projektach    97
    Wolna kultura w edukacji (Alek Tarkowski, Justyna Hofmokl)    97
    Projekty w szkole (Jarosław Milewski)    111
    Psychologiczne aspekty wykorzystania technologii internetowych w nauczaniu (Krzysztof Krejtz, Jan M. Zając)    121
    E-learning w gimnazjum (Krzysztof Winnicki)    139
    Jak na tureckim kazaniu... Przeciwdziałanie bezradności intelektualnej w szkole (Izabela Krejtz, Sylwia Bedyńska)    157
  Część III. Opisy praktycznych działań w środowisku nauczycieli    173
    Koncepcja kursów szkoleniowych dla nauczycieli „edukacja z Internetem tp” (Andrzej Nowak)    173
    Regionalne Ośrodki Szkoleń E-learnigowych: Stowarzyszenie ROSE (Katarzyna Winkowska-Nowak, Ludmiła Rycielska)    187
    Ruch Małych Szkół i Federacja Inicjatyw Oświatowych (Alina Kozińska-Bałdyga, Elżbieta Tołwińska-Królikowska)    191
    Stowarzyszenie Nauczycieli Humanistów „Prowincja” (Alina Kowalczykowa)    203
  Bibliografia    225
  Indeks nazwisk    232
  Indeks rzeczowy    238
  O Autorach    244

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia