Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki

Historia Psychologia Techniki

1 opinia

Wydawca:

Petrus

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

29,90

Format: pdf

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 29,90 zł  


29,90

w tym VAT

Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.


Rok wydania2012
Liczba stron208
KategoriaEdukacja
WydawcaPetrus
ISBN-13978-83-7720-025-4
Numer wydania232
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje