Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

1 opinia

Wydawca:

Onepress

Format:

mp3

RODZAJ DOSTĘPU

41,42  49,90

Format: mp3

Cena początkowa: 49,90 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 41,42 zł  


41,42

w tym VAT

Znaj(dź) swojego klienta


Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?


I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki.


Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu procesu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów:


Określenie celów wzrostu.
Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI).
Generowanie pomysłów na eksperymenty
Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów.
Przeprowadzenie eksperymentów.
Analiza wyników i optymalizacja.


Rok wydania2024
KategoriaInne
WydawcaOnepress
ISBN-13978-83-289-1262-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje