Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców

-17%

Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców

1 opinia

Wydawca:

Onepress

Format:

mp3

RODZAJ DOSTĘPU

40,67  49,00

Format: mp3

Cena początkowa: 49,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 40,67 zł  


40,67

w tym VAT

W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!


Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.


Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.


Czytaj, pisz, angażuj, buduj relacje, sprzedawaj!


Rok wydania2023
KategoriaInne
WydawcaOnepress
ISBN-13978-83-289-0076-9
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje