X

  O autorze 7
  Wstęp 9
  Rozdział 1. Podstawy 11
    1.1. Czym nie jest copywriting? 11
    1.2. Czym więc copywriting jest? 11
    1.3. Jaki jest główny cel copywritera? 16
    1.4. Co to jest unikalna cecha oferty? 16
    1.5. Jak wyeksponować unikalność swojej oferty? 16
    1.6. Czy tekst pisany do Internetu musi różnić się od tego do druku? 22
    1.7. Dlaczego copywriter powinien być empatyczny wobec klienta? 24
    1.8. Czy należy mówić o swojej konkurencji? 26
    1.9. Jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie na odbiorcy? 33
  Rozdział 2. Tytuły, nazwy, domeny 35
    2.1. Jak tytuł lub nazwa wpływają na skuteczność oferty? 35
    2.2. Jakie cechy powinien mieć dobry tytuł i slogan? 36
    2.3. Czy opis powinien zawierać prezentację cech produktu, czy raczej korzyści dla klienta? 48
    2.4. Czy lepiej pisać rzeczowo, czy raczej emocjonalnie? 50
    2.5. Jakie błędy najczęściej popełniają autorzy tytułów? 53
    2.6. Co cechuje dobrą domenę internetową? 59
  Rozdział 3. Język a skuteczność oferty 64
    3.1. Jak zbudować skuteczne wprowadzenie (lead)? 64
    3.2. Na czym polega zasada odwróconej piramidy? 66
    3.3. Czy opis strony w metadanych jest ważny? 66
    3.4. Jakie opisy są skuteczniejsze: długie czy krótkie? 69
    3.5. Jak komponować opisy zawierające dużą ilość informacji? 70
    3.6. Przedstawienie korzyści czy faktów o produkcie – co jest ważniejsze dla odbiorcy? 75
    3.7. Jakich błędów należy wystrzegać się tworząc opisy? 76
    3.8. Czy warto w jednej ofercie powtarzać jej istotne elementy? 78
    3.9. Czy na klienta skuteczniej działają konkretne liczby, czy uogólnienia? 80
    3.10. Jakie elementy opisu wpływają na zwiększenie zaufania klienta do sprzedawcy? 81
    3.11. Czy można spoufalać się z klientem? 83
    3.12. Jakie słowa mogą zniechęcić lub odstraszyć klienta? 84
  Rozdział 4. Słowa a wizerunek 88
    4.1. Czy e-sprzedawcę może zdradzić charakter pisma? 88
    4.2. Jakie środki typograficzne stosować dla wzmocnienia części przekazu? 90
    4.3. Czy forma słów może być sama w sobie przekazem? 91
    4.4. Czy wzbogacać tekst innymi środkami przekazu? 93
  Rozdział 5. Marketing 94
    5.1. Co warto wiedzieć o brandingu? 94
    5.2. Na czym polega model AIDA? 96
    5.3. Czym jest SEO-copywriting? 97
    5.4. Jak dobierać słowa kluczowe do swojej oferty? 99
    5.5. Czym jest i jak działa crosselling? 100
    5.6. Jak budować efektywny crosselling? 105
  Zakończenie 108
  Skorowidz 113
Copywriting internetowy
- 30%

SZCZEGÓŁY WYDANIA

Spis treści

Liczba stron

118

Kategoria

Internet

ISBN-13

978-83-01-17578-8

Numer wydania

1

Język publikacji

polski

Rozmiary plików do pobrania

epub - 4,88 MB
mobi - 6,14 MB

Słowa kluczowe

Kopiowanie, Copywriting, Internet

Akceptowalne sposoby płatności

Karta kredytowa, przelew elektroniczny, płatny SMS

Informacja o sprzedawcy

Ravelo Sp. z o.o.

0.0 / 5 (0 głosów)
bookPrzeczytaj bezpłatny fragment slide
Wypożyczenie

Dostęp online przez aplikację myIBUK. Formaty plików: ibuk

X Format IBUK - ebook dostępny do wypożyczenia

- format książki elektronicznej
- bez instalowania oprogramowania, wystarczy przeglądarka internetowa oraz dostęp do Internetu,
- książka dostępna na Twojej półce w koncie myIBUK,
- dodatkowe funkcje: dodawanie notatek, tagów, zaznaczania fragmentów i cytatów,
- po pobraniu książka dostępna również bez dostępu do internetu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych IBUK »


od 4,92

Wypożycz teraz
Szybki zakup
Kup i pobierz. Formaty plików: multiformat
X W jednej cenie wszystkie dostępne formaty plików zabezpieczonych w ten sam sposób. Kup multiformat i nie zastanawiaj się czy plik będzie można otworzyć na Twoim urządzeniu! Szczegółowe informacje o plikach wchodzacych w skład multiformatu znajdują się w nawiasie.
(epub ,
X Format ePub

Format jest oficjalnym standardem International Digital Publishing Forum (IDPF). Jest obsługiwany przez prawie wszystkie typy e-czytników poza czytnikami marki Kindle. Książki w formacie ePub można czytać również na innych urządzeniach elektronicznych wyposażonych w odpowiednie oprogramowanie. ePub jest formatem niestronicowanym co oznacza, że tekst płynnie dostosowuje się do wielkości ekranu dając użytkownikowi możliwość zmiany niektórych parametrów wyświetlania tekstu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych ePub
mobi
X Format mobi

Format mobi przeznaczony jest głównie dla urządzeń firmy Amazon typu Kindle Touch, Kindle Paperwhite czy Kindle Fire. Czytanie ebooków w tym formacie możliwe jest również na innych urządzeniach elektronicznych wyposażonych w odpowiednie oprogramowanie firmy Amazon. Kindle mobi jest formatem niestronicowanym co oznacza, że tekst płynnie dostosowuje się do wielkości ekranu dając użytkownikowi możliwość zmiany niektórych parametrów wyświetlania tekstu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych Kindle mobi
)  
X Znak wodny

Zabezpieczenie to zwane również potocznie watermarkiem. Zabezpieczenie nakłada się na pliki indywidualnie i niepowtarzalnie w sposób jawny i ukryty. Każdy zakupiony e-book/audiobook staje się unikatowy i pozwala na jednoznacznie określenie właściciela pliku w przypadku nieuprawnionego użytkowania polegającego np. na umieszczeniu ebooka w internetowych serwisach wymiany plików. Jest to rozwiązanie, które bez względu na system operacyjny nie wymaga od użytkowników zakupu ani instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania do odczytywania plików co czyni je bardzo wygodnym i popularnym.

Więcej informacji o zabezpieczeniu znakiem wodnym

29,90

20,93

Kup teraz
Kup na prezent »   

Opis

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym?


Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci.


Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem!


(Maciej Dutko)


Sprawd? nowy abonament - to si? op?aca!
Ebook dost?pny w abonamencie
Inne ebooki autora Inne ebooki wydawcy Bestsellery w kategorii

Oceny użytkowników

Średnia ocena: ( 0 )
0
0
0
0
0
Oceń:  
Opinie użytkowników
Bądź pierwszy!