Edukacja dorosłych a planowanie karier edukacyjno-zawodowych

Edukacja dorosłych a planowanie karier edukacyjno-zawodowych

1 opinia

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Problematyka monografii wpisuje się w nurt rozważań na temat istoty całożyciowego rozwoju człowieka dorosłego za sprawą edukacji i moderowania własnych planów życiowych przez wybór różnorodnych ścieżek kariery. Nowe konceptualizacje dotyczące życia zawodowego, jawiące się w tle przeobrażeń związanych z postępem technologicznym, gospodarką cyfrową, nowymi formami zatrudnienia i nowymi wyzwaniami edukacyjnymi, permanentnie aktualizują tematykę całożyciowego uczenia się, stanowiąc o jej randze. Autorzy tekstów prezentują różnorodne ujęcia tytułowego problemu, odnosząc się zarówno do teorii jak i praktyki.


Rok wydania2021
Liczba stron340
KategoriaEdukacja
WydawcaWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza
ISBN-13978-83-232-3807-2
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Słowo wstępne    7
  CZĘŚĆ I. WIELOWĄTKOWY WYMIAR EDUKACJI DOROSŁYCH. EDUKACJA DLA KARIERY    15
  Ewa Solarczyk-Ambrozik Przeobrażenia pracy i zmiany wzorów przebiegu karier a globalna kultura edukacyjna – kompetencyjny wymiar planowania karier edukacyjno-zawodowych    17
  Agnieszka Cybal-Michalska „Indyvidualism” vs „collectivism” – normative orientations of the studied academic youth    31
  Zbyszko Melosik Lifelong learning – społeczno-kulturowe (re)konstrukcje    41
  Zofia Szarota „Pomimo” – o indywidualnych doświadczeniach uczenia się w retrospekcji dorosłych    51
  Zdzisław Wołk Edukacja formalna na koniec drugiej dekady XXI wieku w kontekście edukacji ustawicznej (symptomy kryzysu)    71
  Agnieszka Kruszwicka, Maria Duszczak, Michał Klichowski Edukacyjne obiekty w cyberparkach: Analiza Pool of Examples projektu COST Action TU1306    89
  Anna Bilon Rola poradnictwa kariery w procesie potwierdzania efektów uczenia się (PEU) osiągniętych poza systemem formalnym    107
  Joanna Kozielska Kształcenie dorosłych w sektorze szkolnictwa zawodowego    115
  Anna Mańkowska Idea d-learningu i lifelong learningu we współczesnych Chinach – lokalne uwarunkowania, rozwój oraz aktualne wyzwania    125
  Sylwia Polcyn Przestrzeń wirtualna jako miejsce samokształcenia współczesnych nauczycieli    137
  Żaneta Garbacik Edukacja w zakresie radzenia sobie ze stresem jako aktualna potrzeba pracowników    47
  CZĘŚĆ II. WSPÓŁCZESNE PRZESTRZENIE EDUKACYJNO-ZAWODOWEA PLANOWANIE KARIER. KARIERA DLA EDUKACJI    157
  Małgorzata Rosalska Empowerment jako strategia wzmacniania zasobów karierowych    159
  Renata Konieczna-Woźniak Kariera (w) starości. Satysfakcja z życia, czyli sukces sukcesów    171
  Monika Christoph Pracownik a pracodawca. Budowanie dwustronnej relacji w kontekście zmian na rynku pracy     191
  Anna Wawrzonek (Re) konstrukcja Work-Life Balance vs pokolenia na rynku pracy    207
  Magdalena Barańska Scenariusze przyszłości pracy jako katalizator zmian w obszarze doradztwa edukacyjno-zawodowego i poradnictwa kariery    227
  Joanna Szłapińska Zarządzanie talentami na przykładzie GSK Pharmaceuticals Sp. z o.o. Poznań    253
  Violetta Drabik-Podgórna Chaos zawodowy na rynku pracy – możliwości i ograniczenia pomocy w planowaniu kariery    275
  Izabela Cytlak, Joanna Jarm użekPsychologiczne uwarunkowania decyzji przedsiębiorczych. Wstępna analiza badań własnych    291
  Anna Kławsiuć-Zduńczyk Poradnictwo obywatelskie jako nowa forma poradnictwa całożyciowego    307
  Sonia Wawrzyniak Młodzi dorośli z ADHD/ADD wobec wyzwań współczesnego rynku pracy    319
  Streszczenie (Edukacja dorosłych a planowanie karier edukacyjno-zawodowych)     337
  Summary (Adult Education versus Career and Self-development Planning)    339
RozwińZwiń