„Theory and Practice of Second Language Acquisition” 2016. Vol. 2 (2)

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

14,28  21,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 21,00 zł (-32%)

Najniższa cena z 30 dni: 14,28 zł  


14,28

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Theory and Practice of Second Language Acquisition, Volume 2, Issue 2 to trzeci numer nowopowstałego czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym, gromadzi bowiem Autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską.


Tegoroczny drugi numer koncentruje się na czynnikach kształtujących motywację do nauki języka obcego, roli blogów w promowaniu wielojęzyczności, przeplataniu się świata wirtualnego z rzeczywistym w kontekście nauczania języka obcego, problemu selektywnego mutyzmu wśród dzieci imigrantów, zmieniającej się roli native speaker’a we współczesnej glottodydaktyce oraz na wykształcaniu specjalistycznych umiejętności w ramach przyswajanego języka obcego. Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.


Rok wydania2016
Liczba stron126
KategoriaDydaktyka języków obcych
WydawcaUniwersytet Śląski
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Contents
  
  Preface (Danuta Gabryś-Barker, Adam Wojtaszek) /    5
  Mirosław Pawlak: Another Look at the L2 Motivational Self System of Polish Students Majoring in English: Insights from Interview Data /    9
  Ingrid Bello-Rodzeń: Multilingual Upbringing as Portrayed in the Blogosphere: On Parent-
  Bloggers’ Profile /    27
  Anna Turula: Between New Technologies and New Paradigms in Academic Education. A Non-Reductionist Approach /    47
  Lindsey R. Leacox, Margarita Meza, Tammy Gregersen: When Language Anxiety and Selective Mutism Meet in the Bilingual Child: Interventions from Positive Psychology /    61
  Aleksandra Szymańska-Tworek: Teaching Materials and the ELF Methodology – Attitudes of Pre-Service Teachers /    83
  Grzegorz Cebrat: How to Write an American Death Notice: Some Guidelines for Novice Obituarists /    101
RozwińZwiń