Coping with Diversity

Coping with Diversity

Language and Culture Education

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

19,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Tom poświęcony najnowszym trendom w nauczaniu języków i kultur, w kontekście powszechnego dzisiaj multikulturalizmu. Książka wychodzi naprzeciw ogromnemu zapotrzebowaniu na badania w tym zakresie, a zamieszczone w nim teksty spełniają najwyższe wymagania pod względem merytorycznym i kwalifikacji biorących udział w projekcie autorów i redaktorów. Pozwala to przypuszczać, ze pozycja ta znajdzie się w obowiązkowym kanonie lektur specjalistów w dziedzinie nauczania języków. Tom stanowi istotny wkład do badań nad nauczeniem języka w kontekście wielokulturowości i porusza wiele ważnych dla środowiska nauczycieli języków zagadnień, z którymi zmagają się na co dzień.


Liczba stron320
WydawcaAcademica Wydawnictwo SWPS
ISBN-13978-83-62443-02-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  INTRODUCTION    9
  PART I. NEW TRENDS IN LANGUAGE AND CULTURE TEACHING 11b
    Mariusz Marczak, New Trends in Teaching Language and Culture    13
    Katarzyna Cybulska, Between Plurilingualism and Intercomprehension: A Strategy for Linguistic Diversity and Communication in Europe    29
    Magdalena Sroka, Supporting Learner’s Cognitive and Emotional-Social Development through Language    41
    Hanna Komorowska, Content and Language Integrated Learning    54
    Marzena S. Wysocka, New Approaches to Fossilisation and Its Prevention    78
    Edyta Wajda, Alternative Perspectives in Language Assessment    102
    Magdalena Junkieles, Computer Assisted Language Learning in the School Context: Possibilities and Constraints    117
    Jody Myers, Teaching Israel through the Internet and Student Blogs    130
  PART II. CONTEXT OF TEACHING/LEARNING IN MULTICULTURAL SOCIETIES    139
    Anna Niżegorodcew, European Union Desiderata on First Language Maintenance in Immigrant Children and Reality in an Irish School: A Case Study    141
    Ewelina Debaene, The School as a Socialising Space in Interethnic Relationships. Selected Stories of Mainstream School Experience for Polish Migrants in France and in Ireland    150
    Marta Penczek-Zapała, Teachers in Multicultural Classrooms    164
    Agnieszka Dzięcioł and Emma Oki, Teachers’ and Learners’ Perspectives on Multicultural Education    176
    Monika Badecka-Kozikowska, Teaching English to Chinese Students at a Polish University    193
    Reidun Aambo, On the Importance of Stating Expectations and Defining the Student’s and Teacher’s Roles in a Multicultural Classroom    210
  PART III. TEACHER EDUCATION    219
    Ewa Lewicka-Mroczek, Changing Role of an EFL Teacher    221
    Jarosław Krajka, Preparing Language Teachers for Multinational Classrooms – Guidelines for Foreign Language Methodology Training    242
    Sylvia Maciaszczyk, Language Teacher Education in CALL    262
    Marcin Kleban, Teacher Education Needs ‘Multivoiced Learning Spaces’:    275
    Liljana Skopinskaja, Preparing Language Teachers for Intercultural Mobility through    289
    Dorota Owczarek, Preparing Teacher Trainees for Multicultural Classrooms – Interviews with Erasmus and Comenius Students    303
  CONTRIBUTORS    314
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia