„Theory and Practice of Second Language Acquisition” 2018. Vol. 4 (1)

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,96  21,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 21,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 13,44 zł  


15,96

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Tegoroczny pierwszy numer "Theory and Practice of Second Language Acquisition" 4 (1) 2018 koncentruje się na kwestiach związanych z wpływem szeroko pojętego środowiska uczenia się i przyswajania języka na osiągane rezultaty. Omawiane są badania nad kształtowaniem się przynależności językowo-kulturowej w związkach osób reprezentujących różne językowo-kulturowe systemy, efekt zastosowania imersji językowej jako dodatkowych działań wspomagających przyswajanie języka, wpływ środowiska społecznego na aspiracje studentów anglistyki, wpływ grupy klasowej na rezultaty osiągane przez uczniów gimnazjum oraz kwestie dotyczące przyswajania systemu fonetycznego języka angielskiego przez polskich uczniów jako wypadkowe rodzaju ćwiczeń stosowanych przez nauczyciela oraz jego własnej wymowie w języku obcym. Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.


Rok wydania2018
Liczba stron146
KategoriaJęzykoznawstwo
WydawcaUniwersytet Śląski
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Contents
  
  Preface (Danuta Gabryś-Barker, Adam Wojtaszek) /    5
  
  David Singleton, Simone E. Pfenninger
  L2 Proficiency as a Function of Cultural Identity in Interlingual Couples /    7
  
  Jorge Pinto
  Immersion Learning Activities: Developing Communicative Tasks in the Community /    23
  
  Joanna Rokita-Jaśkow
  Social Constraints of Aspirations for Second Language Achievement /    49
  
  Joanna Masoń-Budzyń
  New School, the Same Old Rut? Action Research of Unsuccessful First-year Students in a High School /    69
  
  Dorota Lipińska
  Rethink Your Old Teaching Methods: Designing a Pronunciation Course for Adolescent Polish Learners of English /    97
  
  Magdalena Szyszka
  Pronunciation Learning Environment: EFL Students’ Cognitions of In-class and Out-of-class Factors Affecting Pronunciation Acquisition /    121
  
  Style Guide for the Authors /    140
RozwińZwiń