POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Tegoroczny pierwszy numer "Theory and Practice of Second Language Acquisition" 4 (1) 2018 koncentruje się na kwestiach związanych z wpływem szeroko pojętego środowiska uczenia się i przyswajania języka na osiągane rezultaty. Omawiane są badania nad kształtowaniem się przynależności językowo-kulturowej w związkach osób reprezentujących różne językowo-kulturowe systemy, efekt zastosowania imersji językowej jako dodatkowych działań wspomagających przyswajanie języka, wpływ środowiska społecznego na aspiracje studentów anglistyki, wpływ grupy klasowej na rezultaty osiągane przez uczniów gimnazjum oraz kwestie dotyczące przyswajania systemu fonetycznego języka angielskiego przez polskich uczniów jako wypadkowe rodzaju ćwiczeń stosowanych przez nauczyciela oraz jego własnej wymowie w języku obcym. Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.
Rok wydania | 2018 |
---|---|
Liczba stron | 146 |
Kategoria | Językoznawstwo |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | angielski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Contents | |
Preface (Danuta Gabryś-Barker, Adam Wojtaszek) / | 5 |
David Singleton, Simone E. Pfenninger | |
L2 Proficiency as a Function of Cultural Identity in Interlingual Couples / | 7 |
Jorge Pinto | |
Immersion Learning Activities: Developing Communicative Tasks in the Community / | 23 |
Joanna Rokita-Jaśkow | |
Social Constraints of Aspirations for Second Language Achievement / | 49 |
Joanna Masoń-Budzyń | |
New School, the Same Old Rut? Action Research of Unsuccessful First-year Students in a High School / | 69 |
Dorota Lipińska | |
Rethink Your Old Teaching Methods: Designing a Pronunciation Course for Adolescent Polish Learners of English / | 97 |
Magdalena Szyszka | |
Pronunciation Learning Environment: EFL Students’ Cognitions of In-class and Out-of-class Factors Affecting Pronunciation Acquisition / | 121 |
Style Guide for the Authors / | 140 |