„Theory and Practice of Second Language Acquisition” 2017. Vol. 3 (1)

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,96  21,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 21,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 13,44 zł  


15,96

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Theory and Practice of Second Language Acquisition, Volume 3, Issue 1 to czwarty numer nowopowstałego czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym gromadzi bowiem autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską.
Tegoroczny pierwszy numer koncentruje się na zjawisku zanikania uprzednio przyswojonego języka obcego u nauczycieli, porównaniu procesu nauczania języka chińskiego w Polsce i w Chinach, czynniku wieku w kontekście przyswajania trzeciego (lub kolejnego) języka obcego, postawach studentów libijskich wobec autentycznych materiałów do nauki język angielskiego, wykorzystaniu multimodalnych materiałów edukacyjnych w polskich szkołach na wczesnym etapie nauczania oraz wykorzystaniu nowych technologii komunikacyjnych przez nauczycieli języka angielskiego. Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.


Rok wydania2017
Liczba stron128
KategoriaJęzykoznawstwo
WydawcaUniwersytet Śląski
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Contents
  
  Preface (Danuta Gabryś-Barker, Adam Wojtaszek) /    5
  Dorota Lipińska: The Influence of Age and L2 on Third Language Acquisition in a Corporate
  Environment /    7
  Katarzyna Bańka: An Analysis of Higher Education Systems of Teaching Chinese as a Foreign
  Language in Poland and China /    29
  Elżbieta Gajek: ICT as Material Culture in CALL /    47
  Salama Embark Saleh: Some Libyan EFL University Students’ Attitudes towards Using Authentic Materials for Reading Classes /    61
  Teresa Maria Włosowicz: English Language Attrition in Teachers: Questions of Language Proficiency, Language Maintenance, and Language Attitudes /    75
  Maria Stec: Multimodality of Cultural Content in ELT Materials for Young Learners /    101
RozwińZwiń