"Theory and Practice of Second Language Acquisition" 2017. Vol. 3 (2)

2 oceny

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,96  21,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 21,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 13,44 zł  


15,96

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Theory and Practice of Second Language Acquisition, Volume 3, Issue 2 to piąty numer nowopowstałego czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym, gromadzi bowiem autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską.
Tegoroczny drugi numer koncentruje się na wspomaganiu procesu nauki języka obcego u dorosłych, postawach młodych nauczycieli angielskiego wobec zaangażowania rodziców w proces uczenia się języka obcego, zjawisku zanikania języka obcego u nauczycieli, postrzeganiu własnej wymowy obcojęzycznej wśród nauczycieli oraz na korzyściach wynikających z wcześniejszego przyswojenia obcego systemu językowego w kontekście nauki następnego. Nowością są recenzje wydanych niedawno książek: Multilingual Individuals and Multilingual Societies (Kurt Braunmüller, Christoph Gabriel, 2012) oraz Willingness to Communicate in Instructed Second Language Acquisition. Combining a Macro- and Micro-Perspective (Ana Mystkowska-Wiertelak, Mirosław Pawlak, 2017). Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.


Rok wydania2017
Liczba stron132
KategoriaJęzykoznawstwo
WydawcaUniwersytet Śląski
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Contents
  
  Preface (Danuta Gabryś-Barker, Adam Wojtaszek) /    5
  
  Articles
  Ewa Piechurska-Kuciel: The Role of Social Support Systems in Adolescent Foreign Language Learning /    11
  Anna Bąk-Średnicka: Pre-service Teachers’ Attitudes Related to Family Involvement in Light of Their
  School Placement Experience /    29
  Małgorzata Szupica-Pyrzanowska, Katarzyna Malesa: Are They Part of the Equation? – Foreign Language Teachers vs. Language Attrition. A Diagnostic Study /    49
  Ewa Cieślicka, Arkadiusz Rojczyk: Self-reported vs. Self-rated Pronunciation in a Non-native Language /    69
  Konrad Szcześniak: Benefits of L1–L3 Similarities. The Case of the Dative Case /    87
  
  Reviews
  Kurt Braunmüller and Christoph Gabriel (Eds.). (2012). Multilingual Individuals and Multilingual Societies (John Benjamins) – by Larissa Aronin /    113
  Anna Mystkowska-Wiertelak and Mirosław Pawlak (2017). Willingness to Communicate in Instructed Second Language Acquisition. Combining a Macro- and Micro-Perspective (Multlingual Matters) – by Danuta Gabryś-Barker /    121
RozwińZwiń