Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą. Wskazówki dla nauczycieli

1 opinia

Autor:

Paul Dix

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

48,60  54,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 54,00 zł (-10%)

Najniższa cena z 30 dni: 32,40 zł  


48,60

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Praktyczne wskazówki, jak nawiązać kontakt z uczniami i stworzyć dobry klimat do pracy.


Autor, doświadczony nauczyciel, wielokrotnie nagradzany za szkolenia z metod pracy z uczniami, objaśnia, jak zachować własny styl nauczania, stosując umiejętności i strategie chroniące godność zarówno nauczyciela, jak i ucznia. Bez względu na to, czy jesteś nauczycielem szkoły podstawowej, średniej czy pomaturalnej, znajdziesz tu wskazówki, które pomogą ci poprawić zachowanie uczniów i nawiązać z nimi pozytywne relacje.


Z książki dowiesz się:


- jak kształtować pożądane zachowania uczniów,
- jak się zachowywać, by stworzyć w klasie klimat współpracy i zaufania,
- jak motywować uczniów,
- jak być konsekwentnym wobec uczniów,
- jak radzić sobie w sytuacjach ekstremalnych,
- jak współpracować z rodzicami i innymi osobami zaangażowanymi w proces nauczania.


Rok wydania2013
Liczba stron230
KategoriaTeorie wychowania
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-19366-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Przedmowa VII
  O autorze VIII
  Podziękowania IX
  Wstęp XI
  Jak korzystać z tej książki XIV
  
  Część I. Kontrolowanie zachowania uczniów w klasie    1
  
  Rozdział 1. Co musisz przemyśleć, zanim zaczniesz działać    3
  Rozdział 2. Kontrolowanie własnych zachowań: modelowanie umiejętności społecznych i emocjonalnych    9
  Rozdział 3. Wypracowanie i utrzymanie konsekwencji i stałości    21
  Rozdział 4. Rytuały, zasady i procedury dotyczące uczenia się    39
  Rozdział 5. Język, gra aktorska i wywieranie wpływu    51
  Rozdział 6. Motywowanie uczniów: znaczące pochwały i nagrody    67
  Rozdział 7. Pojednanie a kara: sztuka efektywnego stosowania kar    79
  
  Część II. Zaawansowane strategie kontrolowania zachowań    91
  
  Rozdział 8. Radzenie sobie z konfrontacją: strategia wygrana – wygrana    93
  Rozdział 9. Jak dotrzeć do uczniów – budowanie relacji    101
  Rozdział 10. Budowanie wzajemnego zaufania w kontaktach z jednostkami i grupami    113
  Rozdział 11. Zachowania skrajne i warunki wpływające na zmianę zachowania    125
  
  Część III. Współpraca z innymi    151
  
  Rozdział 12. Dlaczego, kiedy i jak szukać pomocy    153
  Rozdział 13. Współpraca w nauczaniu: wsparcie nauczyciela wspomagającego i innych osób    161
  Rozdział 14. Dbanie o wsparcie ze strony rodziców, mentorów i szerszej społeczności    169
  
  Część IV. Szczególne sytuacje    181
  
  Rozdział 15. Zastępstwo i nadzorowanie uczniów pod nieobecność nauczyciela    183
  Rozdział 16. Kontrolowanie zachowania uczniów na terenie całej placówki    195
  Posłowie    210
  Bibliografia    212
RozwińZwiń