Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa, regiony. SE 89

-25%

Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa, regiony. SE 89

1 opinia

Redakcja:

Barbara Kos

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

12,75  17,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 17,00 zł (-25%)

Najniższa cena z 30 dni: 12,75 zł  


12,75

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Tematyka artykułów przedstawionych w niniejszej publikacji, koncentruje się szczególnie wokół takich problemów, jak: ocena programów i projektów publicznych, przedsiębiorczość władz samorządowych, ocena efektywności ekonomicznej budowy i eksploatacji małych zbiorników retencyjnych, czyste technologie węglowe – bariery i kierunki rozwoju, jak również obejmuje zmiany w zachowaniach nabywczych polskich gospodarstw domowych, eksplanacyjne badania konsumenckiego ryzyka techniką IDI czy też polskiego e-konsumenta i jego zachowań nabywczych. W artykułach ujęto ponadto zagadnienia związane z transformacją gospodarki centrum miasta poprzemysłowego na przykładzie zmian zachodzących w aglomeracji górnośląskiej, atrakcyjnością województwa śląskiego jako miejsca lokaty kapitału zagranicznego na tle pozostałych polskich regionów, strategią rozwoju społeczeństwa informacyjnego w regionie, e-kartą jako instrumentem zarządzania transportem miejskim, kreatywnością kapitału ludzkiego jako podstawą działań transformujących organizację oraz edukacją etyczną w kontekście procesu gospodarowania.
„Studia Ekonomiczne” nr 89 – Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Rok wydania2011
Liczba stron178
KategoriaGospodarka światowa
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7246-729-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP    7
  
  Adam Drobniak: EWALUACJA, WYBÓR, MECHANIZMY ROZWOJU W PROGRAMACH ORAZ PROJEKTACH LOKALNYCH I REGIONALNYCH. DOŚWIADCZENIA Z PROJEKTÓW BADAWCZYCH WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ I MIĘDZYKATEDRALNEJ     9
  Summary    18
  
  Arkadiusz Halama: OCENA EFEKTYWNOŚCI EKONOMICZNEJ BUDOWY I EKSPLOATACJI MAŁYCH ZBIORNIKÓW RETENCYJNYCH     21
  Summary    29
  
  Magdalena Jaciow: TRADYCYJNIE CZY PRZEZ INTERNET? ZMIANY W ZACHOWANIACH NABYWCZYCH POLSKICH GOSPODARSTW DOMOWYCH     31
  Summary    39
  
  Paweł Kocoń: ORGANIZACJA JAKO PAMIĘĆ – ROLA PAMIĘCI SPOŁECZNEJ W KONSTYTUOWANIU KULTURY ORGANIZACYJNEJ     41
  Summary    49
  
  Barbara Kos, Łukasz Kosobucki: E-KARTA JAKO INSTRUMENT ZARZĄDZANIA TRANSPORTEM MIEJSKIM NA PRZYKŁADZIE MIASTA RYBNIK     51
  Summary    62
  
  Teresa Kraśnicka, Wojciech Głód: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ WŁADZ SAMORZĄDOWYCH – WYNIKI BADAŃ     63
  Summary    75
  
  Anna Lipka, Małgorzata Król: KREATYWNOŚĆ KAPITAŁU LUDZKIEGO JAKO PODSTAWA DZIAŁAŃ TRANSFORMUJĄCYCH ORGANIZACJE     77
  Summary    91
  
  Grzegorz Maciejewski: EKSPLANACYJNE BADANIA KONSUMENCKIEGO RYZYKA TECHNIKĄ IDI     93
  Summary    102
  
  Celina M. Olszak, Ewa Ziemba: STRATEGIA ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W REGIONIE. ASPEKT E-ADMINISTRACJI     103
  Summary    116
  
  Iwona Pawlas: ATRAKCYJNOŚĆ WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO JAKO MIEJSCA LOKATY KAPITAŁU ZAGRANICZNEGO NA TLE POZOSTAŁYCH POLSKICH REGIONÓW     117
  Summary    129
  
  Adam Polko: TRANSFORMACJA GOSPODARKI CENTRUM MIASTA POPRZEMYSŁOWEGO NA PRZYKŁADZIE ZMIAN ZACHODZĄCYCH W AGLOMERACJI GÓRNOŚLĄSKIEJ     131
  Summary    143
  
  Grzegorz Polok, Katarzyna Burda-Świerz: EDUKACJA ETYCZNA W KONTEKŚCIE PROCESU GOSPODAROWANIA W ŚWIETLE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ     145
  Summary    155
  
  Sylwia Słupik: CZYSTE TECHNOLOGIE WĘGLOWE – BARIERY I KIERUNKI ROZWOJU     157
  Summary    166
  
  Robert Wolny: POLSKI E-KONSUMENT I JEGO ZACHOWANIA NABYWCZE     167
  Summary    178
RozwińZwiń
Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia