Media globalne Media lokalne

-30%

Media globalne Media lokalne

Zagadnienia z obszaru pedagogiki medialnej i edukacji regionalnej

3 oceny

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

27,86  39,80

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

27,8639,80

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Publikacja ta jest próbą zaznaczenia współistnienia mediów w skali makro i mikro, a zatem również pewnych więzi, zależności tych dwóch, wydawałoby się, skrajnych zjawisk w kontekście społeczno-edukacyjnym. W tytule celowo umieszczono media lokalne obok mediów globalnych, by móc wyraźnie zaznaczyć także różnorodność tych mediów, ich odmienność, zalety i wady, jak również możliwości we wspieraniu oraz rozwoju kultury i edukacji. Media lokalne i media globalne wspólnie tworzą środowisko medialne, jednak kwestia wizerunku i oddziaływania tych pierwszych w publikacjach naukowych w kontekście edukacyjnym jest podejmowana bardzo rzadko, stąd próba ich wydobycia z medialnej masowości.


Książka nie wyczerpuje zagadnienia dotyczącego działalności społeczno-edukacyjnej i kulturalnej mediów o dużej i małej skali oddziaływania w sferze edukacji medialnej i regionalnej. Publikacja podejmuje pewne tropy, które rozwija bardziej lub mniej, tym samym chcąc pobudzić Czytelnika do dialogu, przemyśleń oraz podsunąć swego rodzaju „zaczynki” do dalszych dociekań naukowo-badawczych.


Publikacja skierowana jest do pedagogów i studentów podejmujących zagadnienia związane z mediami globalnymi i lokalnymi, zajmujących się: pedagogiką mediów, pedagogiką kultury, pedagogiką społeczną, edukacją kulturową, regionalną, problematyką dziennikarstwa. Może być pomocna dla twórców i pracowników mediów lokalnych oraz mediów o dużej skali oddziaływania. Zamysłem autorki było również dotarcie do użytkowników zarówno mediów globalnych, jak i lokalnych, by mogli skonfrontować treści zawarte w tej książce z własnymi przemyśleniami.


Liczba stron250
WydawcaOficyna Wydawnicza IMPULS
ISBN-13978-83-7587-972-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    13
[]Rozdział    1
   1.1. Pojęcia związane z mediami    19
   1.2. Media lokalne i ich pojmowanie    23
   1.3. Współczesne media cyfrowe i ich wartość edukacyjna    31
   Reklama    34
   Internet    39
   Multimedia    42
   Hipermedia    45
   Hipertekst    48
   Gry wideo, gry komputerowe    52
   Indywidualne urządzenia multimedialne: telefon komórkowy, palmtop, iPod, iPhone    55
  Rozdział    2
   2.1. Cechy środowiska współczesnych mediów    63
   2.2. Globalizacja i jej wpływ na lokalny porządek świata    72
   2.3. Formy globalizacji społeczeństwa    83
   2.4. Prawo primum non nocere a osobowe i społeczne konsekwencje rozwoju mediów cyfrowych    88
   2.5. Dylematy związane z medialnością świata i kreowaniem siebie    92
   2.6. Socjalizacja medialna i społeczność medialna    97
   2.7. Zjawisko mediotyzmu    100
  Rozdział    3
   3.1. Środowisko mediów lokalnych w edukacji regionalnej    105
   3.2. Specyfika funkcjonowania mediów środowiskowych na przykładzie lokalnej telewizji kablowej    113
   3.3. Funkcje mediów środowiskowych    125
   Funkcja integrująca środowisko lokalne    128
   Funkcja socjalizująca    129
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia