Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej

-22%

Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej

1 opinia

Wydawca:

FNCE

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

27,30  35,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

27,3035,00

cena referencyjna

cena zawiera podatek VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Dla wielu z pokolenia digital natives, a więc urodzonych już po powstaniu Internetu, jeżeli czegoś lub kogoś nie można znaleźć w sieci, to z dużą pewnością ten ktoś lub coś nie istnieje. Niniejsza książka, przygotowana w większości przez Autorów z kręgu raczej digital emigrants, jest próbą zrozumienia, jak rewolucja cyfrowa zmieniła media, oraz czy – a jeżeli tak, to w jakim stopniu – mogą mieć wpływ na kształtowanie postaw i nawyków podejmowania aktywności fizycznej w tej grupie wiekowej konsumentów treści medialnych. Znaleźć coś to jedno, a drugie, to ustalić jaki to ma wpływ na postawy i zachowania odbiorców. Panuje bowiem dość powszechne przekonanie, że media, a w szczególności internet, są głównym konkurentem tego typu spędzania wolnego czasu. Skoro tak, to dodatkowo należy rozważyć, czy takie przekazy można zaprząc do misji zachęcania młodzieży do podejmowania aktywności fizycznej.
Fragment wstępu
Obszar badań wybrany przez Autorów – związki mediów z aktywnością fizyczną studentów i ich zainteresowaniem sportem, w warunkach dynamicznie zmieniających się form i platform konsumpcji treści – jest szczególnie istotny i aktualny w kontekście panującej obecnie epidemii SARS-CoV-19, której znaczenie w rozwoju sportu akademickiego w przestrzeni medialnej zostało w niniejszej publikacji uwzględnione i poddane pogłębionej analizie.
(...) Książkę tę z przekonaniem można polecić nie tylko medioznawcom, badaczom sportu oraz naukowcom reprezentującym inne nauki społeczne, ale także wszystkim osobom zainteresowanym sportem akademickim, jego miejscem we współczesnych mediach oraz znaczeniem nowych mediów i rewolucji technologicznej w kształtowaniu postaw prosporto wych wśród studentów.
Z recenzji wydawniczej prof. UAM dr. hab. Szymona Ossowskiego


Rok wydania2021
Liczba stron362
KategoriaHistoria najnowsza
WydawcaFNCE
ISBN-13978-83-67138-29-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ebook dostępny na rozdziały

Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej

  1. Audycja „AZS Go!” Raport (część II) »
  2. Audycja „AZS Go!” – jako element realizacji projektu pt.: „Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim’’ (część I) »
  3. Bibliografia »
  4. Dychotomia „swój” i „obcy” w polskich przekazach medialnych dotyczących występów reprezentacji narodowej – piłka nożna, siatkówka, skoki narciarskie »
  5. Ewolucja przekazów audiowizualnych – YouTube jako platforma prosportowa »
  6. Komodyfikacja występów reprezentacji narodowej w polskich przekazach medialnych – piłka nożna, siatkówka, skoki narciarskie »
  7. Konsumpcja treści medialnych w okresie pandemii SARS-COV2 »
  8. Kultura fizyczna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w obliczu ograniczeń związanych z COVID 19 (w oparciu o działalność SWFiS UAM oraz KU AZS UAM Poznań) Sprawozdanie za okres o... »
  9. Media akademickie a upowszechnianie aktywności fizycznej w środowisku studenckim. Casus produkcji audiowizualnej „AZS Go!” »
  10. Media wobec sportu akademickiego w kontekście badań aksjologii polskich telewizyjnych serwisów sportowych »
  11. Merytoryczne i praktyczne aspekty kreowania informacyjnych audycji audiowizualnych w Internecie na przykładzie audycji „AZS Go!” »
  12. Misja klubu uczelnianego Akademickiego Związku Sportowego na przykładzie Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza (KU AZS UAM) w XXI wieku. Między sportem amatorskim a profesjonalnym »
  13. Obecność sportu akademickiego w przekazach mediów głównego nurtu »
  14. Rola i wpływ mediów na postawy prosportowe i prozdrowotne młodzieży akademickiej w trakcie pandemii COVID-19 »
  15. Rola i wpływ mediów w kreowaniu aktywności fizycznej oraz zainteresowań prosportowych i prozdrowotnych w środowisku akademickim »
  16. Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim »
  17. Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim »
  18. Spis treści+ Wstęp »
  19. Zmiany sposobów konsumpcji treści medialnych w erze cyfrowej »

EBOOKI WYDAWCY

POLECAMY


PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia