Psychologia Rozwojowa, tom 16 nr 1 rok 2011

Psychologia Rozwojowa, tom 16 nr 1 rok 2011

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

15,70

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

ISBN elektroniczny: 978-83-233-8357-4


W Psychologii Rozwojowej publikowane są artykuły zawierające teoretyczne omówienia zagadnień rozwoju, prezentujące syntetyczne przeglądy badań na wybrany temat, przedstawiające wyniki badań empirycznych a także recenzje wybranych publikacji na temat rozwoju oraz sprawozdania z ważnych kongresów i konferencji dotyczących rozwoju człowieka.


Prace ukazują rozwój człowieka w pełnym cyklu życia, od okresu prenatalnego do wieku senioralnego. Wzbogacają wiedzę o rozwoju o człowieka prezentowaną w zagranicznych czasopismach o wyniki badań prowadzonych w rodzimym środowisku społeczno-kulturowym.


Psychologia Rozwojowa jest jedynym na polskim rynku czasopismem zajmującym się rozwojem człowieka. Rekomendujemy je zarówno pracownikom nauki badającym problemy rozwoju, studentom kierunków psychologicznych, pedagogicznych, medycznych a także psychologom i pedagogom praktykom.


Liczba stron116
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  I. ARTYKUŁY TEORETYCZNE I PRZEGLĄDOWE    9
    Anna LIPSKA, Wanda ZAGÓRSKA, Stająca się dorosłość w ujęciu Jeffreya J. Arnetta jako rozbudowana faza liminalna rytuału przejścia    9
  II. RAPORTY Z BADAŃ    25
    Hanna LIBERSKA, Dorota SUWALSKA, Styl przywiązania a relacje partnerskie we wczesnej dorosłości    25
    Alicja MALINA, Styl przywiązania młodych kobiet a ich satysfakcja z życia w różnych fazach rozwoju rodziny    41
    Katarzyna PALUS, Uwarunkowania braku partnera życiowego w percepcji młodych dorosłych żyjących w pojedynkę    57
    Adam PUTKO, Teoria umysłu a zimne versus gorące funkcje zarządzające u dzieci w wieku przedszkolnym    73
    Karolina BYCZEWSKA, Maria KIELAR-TURSKA, Funkcje zarządzające u osób w wieku senioralnym o różnym poziomie potrzeb edukacyjnych    85
  III. SPRAWOZDANIA I RECENZJE    99
    Henryk RASZKIEWICZK, Czym jest semiotyka? Sprawozdanie z X Światowego Kongresu Semiotyki „Culture of Communication, Communication of Culture” La Coruna, Hiszpania, 22–26 września 2009    99
    Justyna KOTOWICZ, Recenzja: Sign Bilingualism: Language development, interaction, and maintenance in sign language contact situations, Carolina Plaza-Pust, Esperanza Morales-López (red.), John Benjamins Publishing Company Amsterdam/Philadelphia, (2008)    109
  English Abstracts    113
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia