Dekada polskiego e-commerce

1 opinia

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

62,10  69,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 69,00 zł (-10%)

Najniższa cena z 30 dni: 34,50 zł  


62,10

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej.


Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023.


Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce. Obecnie w Polsce działa około 150 tys. sklepów e-handlu. Jest też ciekawą propozycją dla szerokiego rynku, tzn. osób, które są zainteresowane szeroko rozumianą domeną handlu i marketingu.


Nie ulega wątpliwości, że rozwój e-handlu w Polsce to historia niezwykłego sukcesu. Wykorzystując wszechobecność internetu i możliwości technologii mobilnych, firmy są w stanie dotrzeć do wielkiej liczby klientów i oferować innowacyjne produkty oraz usługi. Kupujący zyskują ułatwienia życiowe i przyjemności niemal od ręki. Przy stałym wsparciu firm partnerskich, a także organizacji takich jak Izba Gospodarki Elektronicznej nie ma wątpliwości, że e-commerce będzie nadal odgrywał znaczącą rolę we wzroście polskiej gospodarki w nadchodzących latach.


Eksperci w książce:
Dorota Bachman
Szymon Bujalski
Witold Chomiczewski
Jakub Gierszyński
Marta Kasztelan
Jacek Kinecki
Marta Mikliszańska
Zbigniew Nowicki
Łukasz Piech
Patrycja Sass-Staniszewska
Justyna Skorupska
Marta Szymborska
Łukasz Szymula
Wojciech Tomaszewski
Grzegorz Wójcik
Marek Zagórski
Rozmowy spisał Paweł Oksanowicz
Współwydawca: Izba Gospodarki Elektronicznej


Ta książka pokazuje dużą część historii e-commerce w naszym kraju. Przedstawia dzień dzisiejszy i kieruje nasz wzrok ku przyszłości. Nie ma obaw, nie chcemy przyspieszać czasu, bo wiemy, jak cenną wartość stanowi. Ale też wiedząc, że wokoło wszystko szybko się zmienia, w przyszłości możemy znaleźć się równie prędko.


Patrycja Sass-Staniszewska
prezes Izby Gospodarki Elektronicznej,
pomysłodawca książki


Rok wydania2023
Liczba stron296
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-23366-2
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  ENTER, ZACZYNAMY!     7
  01 POLACY CORAZ BARDZIEJ CYFROWI – Marek Zagórski, urzędnik państwowy, były Minister Cyfryzacji, Patrycja Sass-Staniszewska, e-Izba     11
  02 POLSKI CYFROWY BIZNES – Szymon Bujalski, MODIVO     27
  03 PERFORMANCE MARKETING. SIŁA KONKURENCYJNOŚCI – Łukasz Szymula, Tradedubbler     47
  04 B2B E-COMMERCE. ZWIĘKSZAJĄC ZASIĘG – Justyna Skorupska, ekspertka rynku e-commerce     71
  05 B2C E-COMMERCE. BUDOWANIE SUKCESU W MŚP – Dorota Bachman, TuZwierzaki.pl     89
  06 KONKURENCJA. KIEDY JEST UCZCIWA, A KIEDY NIE? – Grzegorz Wójcik, Autenti     105
  07 TECHNOLOGIE W E-COMMERCE. NA PEŁNYM BIEGU – Zbigniew Nowicki, #DareToExplore, Blue Rank     123
  08 IZBA GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ. PIERWSZA DEKADA – Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby     143
  09 PŁATNOŚCI W E-COMMERCE. PRZEGLĄD PORTFELA – Jacek Kinecki, Przelewy24     163
  10 OMNICHANNEL W UX. WYGODA I BEZPROBLEMOWOŚĆ – Jakub Gierszyński, Zdrowit, Melissa     181
  11 PRAWO I ROZWÓJ GOSPODARKI CYFROWEJ – Witold Chomiczewski, e-Izba     201
  12 PODATKI W E-COMMERCE – Marta Kasztelan, e-Izba     219
  13 PROFESJONALNY E-COMMERCE – Łukasz Piech, Lantre     233
  14 E-HANDEL ODPOWIEDZIALNY W ŁAŃCUCHU DOSTAW – Marta Szymborska, GS1     249
  15 CROSS-BORDER E-COMMERCE. W FOTELU GLOBALNEGO BIZNESU – Wojciech Tomaszewski, answear.com     263
  16 MARKETPLACE – ROZWÓJ EKOSYSTEMU – Marta Mikliszańska, Allegro     281
RozwińZwiń