Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie

1 opinia

Wydawca:

MT Biznes

Format:

mp3

RODZAJ DOSTĘPU

43,92  54,90

Format: mp3

Cena początkowa: 54,90 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 43,92 zł  


43,92

w tym VAT

Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora.


Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach.


Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze pytania:


Czym jest metaverse i jak do niego wejść?
Co potrafi wirtualna rzeczywistość?
Które polskie firmy już inwestują w rozwiązania metaverse i jak to robią?
Jak wykorzystać metaverse w biznesie?
Jak dobrze przedstawić projekt metaverse przed zarządem?
Co można zyskać?
Od czego zacząć i czego unikać?


To książka dla grona pasjonatek i pasjonatów, którzy mają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Poprzez przykłady dostarczy ci konkretnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę potrzebną do obserwacji ewolucji technologii w otaczającej nas rzeczywistości, aby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w cykl życia każdej innowacji.


Andrzej Horoch ̶ na co dzień wdraża innowacje w dużych organizacjach razem ze swoją firmą ConnectedRealities.eu Współpracuje z Meta (dawniej Facebook). Jest przewodniczącym Komitetu ds. Metawersum w ramach Związku Cyfrowa Polska. Laureat polskich i międzynarodowych konkursów technologicznych, dzieli się doświadczeniem praktyka i pasjonata, przekazując rzetelną wiedzę o realizacji projektów od kuchni. Robi to w sposób barwny i nietuzinkowy, o czym bez wątpienia przekonacie się, czytając tę książkę.


Rok wydania2023
KategoriaInne
WydawcaMT Biznes
ISBN-13978-83-8231-381-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Rozdział    1
  Co to znaczy być innowacyjnym?    10
  Rozdział    2
  Pomiędzy zmysłami a technologią    12
  Rozdział    3
  Od emotikonów do awatarów    17
  Rozdział    4
  Od gier komputerowych do wirtualnej ekonomii    24
  Rozdział    5
  Co to jest metaverse?    32
  Rozdział    6
  Którędy do metaverse?    50
  Rozdział    7
  Co potrafi wirtualna rzeczywistość?    53
  Rozdział    8
  Co potrafi rozszerzona rzeczywistość?    118
  Rozdział    9
  Jak dotknąć tego, co wirtualne?
  Technologie haptyczne i hybrydowe symulatory VR    145
  Rozdział    10
  Przyszłość technologii immersyjnych VR/AR    152
  Rozdział    11
  Jak powstaje metaverse?    155
  Rozdział    12
  Potęga wizualizacji,
  czyli o roli AI w tworzeniu cyfrowego świata    171
  Rozdział    13
  Połączone rzeczywistości    186
  Rozdział    14
  Nowe możliwości dla biznesu. Przykłady    189
  Rozdział    15
  Jak zacząć?    214
  Rozdział    16
  Jak przygotować własny projekt VR/AR/metaverse?    218
  Rozdział    17
  Specjalizacja przyszłości. Zakończenie    228
  Podziękowania    231
RozwińZwiń