Monitoring finansowy w zarządzaniu przedsiębiorstwem

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

11,24  14,79

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 14,79 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 11,24 zł  


11,24

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Jednym z narzędzi zarządzania przedsiębiorstwem ukierunkowanych na wczesne ostrzeganie przed zagrożeniami jest monitoring finansowy, który cechuje proces ciągłego i aktywnego zarządzania oparty na pełnej i kompleksowej analizie sytuacji przedsiębiorstwa, antycypujący pojawiające się ograniczenia, zagrożenia i bariery funkcjonowania oraz rozwoju zarówno wewnątrz, jak i w otoczeniu. Monografia jest adresowana do wszystkich, którzy pragną poszerzyć wiedzę o zasobach informacyjnych przedsiębiorstw, narzędziach wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami na bazie skutecznego monitoringu finansowego.


W publikacji przedstawiono rozważania na temat monitoringu finansowego i jego roli w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz podjęto próbę wskazania zadań monitoringu istotnych dla informacyjnego wspomagania zarządzania. Wyeksponowano problemy metodyczne w systemie monitoringu finansowego przedsiębiorstw. Zaakcentowano problematykę ryzyka w monitoringu działalności przedsiębiorstw i przyszłości monitoringu finansowego w analityce biznesowej przedsiębiorstw. Przedstawiono wyniki własnych badań empirycznych z zakresu monitoringu finansowego przedsiębiorstw.


Rok wydania2021
Liczba stron151
KategoriaFinanse i bankowość
WydawcaPolitechnika Częstochowska
ISBN-13978-83-719-3823-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Rozdział    1
  Istota monitoringu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  1.1. Pojęcie monitoringu i jego rodzaje
  1.2. Rola i zadania monitoringu w działalności współczesnych przedsiębiorstw
  1.3. Monitoring w informacyjnym wspomaganiu zarządzania przedsiębiorstwem
  
  Rozdział    2
  Problemy metodyczne w monitoringu finansowym działalności przedsiębiorstw
  2.1. Wskaźniki w systemie monitoringu, metodyka
  2.2. Sprawozdawczość finansowa i niefinansowa a monitoring działalności przedsiębiorstwa
  2.3. Metodologia skutecznego monitoringu – zagadnienia wybrane
  
  Rozdział    3
  Monitoring działalności przedsiębiorstw – wyniki badań empirycznych, studia przypadków
  3.1. Wskaźnik syntetyczny W monitoringu przedsiębiorstwa
  3.2. Monitoring działalności przedsiębiorstwa oparty na modelach E.I. Altmana
  3.4 Monitoring działalności przedsiębiorstwa oparty na modelu E. Mączyńskiej i M. Zawadzkiego
  3.5. Monitoring działalności przedsiębiorstwa oparty na modelu J. Gajdki i D. Stosa
  3.6. Monitoring działalności przedsiębiorstwa z zastosowaniem modelu A. Hołdy
  3.7. Analiza logitowa w monitoringu finansowym działalności przedsiębiorstw
  3.8. Monitoring efektywności sektorów w latach 2015-2019
  
  Rozdział    4
  Monitoring działalności przedsiębiorstw z uwzględnieniem ryzyka. Przyszłość monitoringu finansowego w analityce biznesowej przedsiębiorstw (zagadnienia wybrane)
  4.1. Ryzyko w monitorowaniu działalności przedsiębiorstw
  4.2. Wskaźniki pomiaru dokonań w monitoringu z uwzględnieniem ryzyka finansowego
  4.3. Sprawozdania pro forma, przyszłość monitoringu finansowego w analityce biznesowej przedsiębiorstw
  
  Podsumowanie
  
  Literatura
  
  Spis tabel
  
  Spis rysunków
RozwińZwiń