POLECAMY
Autor:
Format:
pdf, ibuk
W założeniu autora publikacja jest analizą postaw przedsiębiorców, ich wyborów, decyzji, a zarazem wnikanie w relacje przedsiębiorcy – instytucje formalne i szukanie odpowiedzi na pytanie o to jak firmy rodzinne radzą sobie w zastanym otoczeniu instytucjonalnym w Polsce, oraz o to jak rozwiązania legislacyjne i relacje przedsiębiorca-instytucje wpływają na przyszłych adeptów sztuki przedsiębiorczości, a także, jaka jest siła marek firm prowadzonych przez przedsiębiorców. Publikacja ta nie wyczerpuje tematu i nie rości sobie do tego miana żadnych praw. Jest tylko jednym ze spojrzeń na to skomplikowane i mało zbadane, w dalszym ciągu, zjawisko.
Rok wydania | 2023 |
---|---|
Liczba stron | 416 |
Kategoria | Zarządzanie, organizacja, strategie |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy |
ISBN-13 | 978-83-8018-574-6 |
Numer wydania | 1 |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje