POLECAMY
-24%
Autor:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Niniejsza książka podejmuje zagadnienie związane z komunikacją wewnętrzną w publicznych uczelniach akademickich. Głównym jej celem
jest próba określenia zasadności i sposobu stosowania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami uczelni,
a także zbadanie jaki mają one wpływ na politykę zarządzania kapitałem
ludzkim. W związku z tym rozpoznano postawy pracowników w odniesieniu do mediów społecznościowych oraz zidentyfikowano kluczowe cechy
mediów społecznościowych mające wpływ na komunikację wewnętrzną.
Wskazano bariery w implementacji mediów społecznościowych w polityce zarządzania kapitałem ludzkim w uczelni.
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 519 |
Kategoria | Polityka społeczna |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe E Book |
ISBN-13 | 978-83-66800-17-5 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje