Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

6,03  9,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 9,00 zł (-33%)

Najniższa cena z 30 dni: 6,03 zł  


6,03

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria „preferencje konsumentów”, a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb, popytu oraz pragnień konsumentów. Głównym celem pracy jest wskazanie wpływu promocji na preferencje konsumentów oraz wynikające z nich deklarowane zachowania zakupowe.


Rok wydania2019
Liczba stron194
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaUniwersytet Pedagogiczny Kraków
ISBN-13978-83-8084-316-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje