Recepcja mediów Tom 1

Recepcja mediów Tom 1

Recepcja programów radiowych i telewizyjnych przez dzieci w wieku przedszkolnym

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

25,20

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 25,20 zł  


25,20

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Pierwszy tom z serii "Recepcja mediów" zawiera teksty obrazujące recepcję treści masowego przekazu przez dzieci w wieku przedszkolnym. Jest to ogromnie ważna kwestia z punktu widzenia dbałości dorosłych o rozwój najmłodszych i realizację najwcześniejszego etapu edukacji medialnej. Poszczególne części książki są różnego autorstwa, ponieważ dotyczą oglądu zjawiska recepcji mediów z różnych perspektyw od stricte naukowej (eksploracje pracowników uczelni), przez dziennikarską (recepcja widziana oczyma nadawcy medialnego), aż po dydaktyczną (wnioski środowiska nauczycieli przedszkolnych).


Rok wydania2015
Liczba stron152
KategoriaSocjologia edukacji
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN-13978-83-7784-753-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     7
  RECEPCJA AUDYCJI RADIOWYCH     11
  Katarzyna Zagórska Czy dzieci słuchają Anioła? – o audycjach radiowych dla najmłodszych     13
  RECEPCJA PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH     33
  Sylwia Zasada Recepcja programów telewizyjnych a kreatywność językowa dzieci w wieku przedszkolnym     35
  RECEPCJA PROGRAMÓW ANIMOWANYCH     45
  Natalia Moćko Polskie programy animowane dla dzieci wyprodukowane w latach 1952–1979. Analiza wybranych przykładów     47
  RECEPCJA FILMÓW ANIMOWANYCH     61
  Magdalena Trysińska Mówię do ciebie! Komunikacja w rodzinie na przykładzie filmów animowanych dla dzieci     63
  RECEPCJA REKLAM     81
  Edyta Manasterska-Wiącek Mama, jest teraz ta reklama, jak chłopcy nie żyją. O dziecku w świecie reklamy     83
  Emilia Kałuzińska Recepcja reklamy przez dzieci w wieku przedszkolnym     99
  RECEPCJA MEDIÓW     109
  Monika Zawada Obraz dziennikarza i funkcjonowanie mediów w oczach przedszkolaków     111
  SKUTKI RECEPCJI MEDIÓW     129
  Anna Granat, Magdalena Jędrejek „Świat realny za zasłoną mediów” – recepcja programów radiowych i telewizyjnych przez dzieci w wieku przedszkolnym     131
RozwińZwiń