Recepcja mediów Tom 3

Recepcja mediów Tom 3

Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

33,60

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 33,60 zł  


33,60

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Publikacja „Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym” pod redakcją Barbary Bonieckiej i Anny Granat jest trzecim tomem serii „Recepcja mediów” (…). Książkę tę oceniam jako potrzebną i ważną zarówno z punktu widzenia wiedzy w zakresie zmian społeczno-kulturowych, dokonujących się w polskim społeczeństwie, jak i w zakresie praktyki edukacyjno-wychowawczej. Autorzy poszczególnych opracowań zamieszczonych w tomie diagnozują wielostronnie i w sposób interdyscyplinarny recepcję mediów – radia, telewizji, Internetu – przez młode pokolenie odbiorców (użytkowników), oceniają wpływ mediów w formowanie młodego pokolenia oraz prognozują zmiany w tym zakresie, a także proponują pewne działania praktyczne w obszarze edukacji medialnej.
Z recenzji prof. UW dr. Hab. Józefa Porayskiego-Pomsty


Rok wydania2017
Liczba stron222
KategoriaSocjologia edukacji
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN-13978-83-7784-885-2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     7
  CZĘŚĆ I. RECEPCJA MEDIÓW TRADYCYJNYCH     9
  Katarzyna Zagórska Programy radiowe dla dzieci w wieku szkolnym. Wokół edukacji medialnej     11
  CZĘŚĆ II. RECEPCJA NOWYCH MEDIÓW     39
  Bartosz Pietrzyk Platforma YouTube w społecznej recepcji dzieci w wieku szkolnym (klasy IV–VI)     41
  Bernadeta Didkowska Rysunek dziecka w wieku od 7 do 12 lat a język wizualny nowych mediów. Raport z badań     53
  CZĘŚĆ III. MEDIALNA ŚWIADOMOŚĆ NADAWCZO-ODBIORCZA     73
  Anna Granat Jak media wpływają na zachowania komunikacyjne? Odbiorcza samoświadomość dzieci w wieku szkolnym     75
  Grzegorz Rekiel, Dariusz Okoń Recepcja nowych mediów przez dzieci w wieku szkolnym: twórca i użytkownik przekazu medialnego     113
  Agata Opolska-Bielańska Społeczna odpowiedzialność mediów za przekaz informacyjny     133
  CZĘŚĆ IV. RECEPCJA MEDIÓW A EDUKACJA MEDIALNA W PRAKTYCE     147
  Fundacja Nowoczesna Polska Katalog kompetencji medialnych, informacyjnych i cyfrowych 2014 (wybór)     149
  Fundacja Nowoczesna Polska Cyfrowa przyszłość. Scenariusze lekcji. Zawartość płyty (nazwy folderów)     211
RozwińZwiń