Kultura mediów, ciało i tożsamość

-30%

Kultura mediów, ciało i tożsamość

Konteksty socjalizacyjne i edukacyjne

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

47,60  68,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

47,6068,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, składa się z 23 tekstów i jest podzielona na dwie części. Pierwsza dotyczy kultury mediów, druga – płci i ciała. Jako redaktorzy tomu jesteśmy przekonani, że prezentowana problematyka jest ważna, teksty (choć łączy je kontekst edukacyjny) – interdyscyplinarne, a sposoby prezentacji poszczególnych tematów – niebanalne. Udało się nam w jednej książce zgromadzić artykuły autorów z całej Polski, z wielu ośrodków akademickich. Łączy ich zainteresowanie rolą kultury współczesnej w kształtowaniu tożsamości.


Mamy nadzieję, że Czytelnik podczas lektury będzie książkę tę współtworzył, wraz z autorami czytając kody, mnożąc znaczenia niedokończonych, kontrowersyjnych, głośnych, a także zapomnianych, niedocenianych tekstów i edukacyjnych kontekstów kultury współczesnej.


Witold Jakubowski
Sylwia Jaskulska


Liczba stron362
WydawcaOficyna Wydawnicza IMPULS
ISBN-13978-83-7587-894-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp (Witold Jakubowski, Sylwia Jaskulska)
  
  Część pierwsza
   Kultura mediów i tożsamość
  
  
  
  Witold Jakubowski
  
  Media, tożsamość i edukacja
  
  
  
  Sylwia Jaskulska
  
  Wychowanie instant. Na przykładzie programu telewizyjnego Superniania
  
  
  
  Marta Wrońska
  
  Kultura medialna jako element konstruowania własnej tożsamości
  
  i stylu życia adolescentów w „płynnej nowoczesności”
  
  
  
  Tomasz Przybyła
  
  Gadżet czy narzędzie intelektualne? (O telefonie komórkowym
  
  w rękach adolescenta)
  
  
  
  Anna Brzezińska
  
  Między brakiem zrozumienia a nienawiścią, czyli odkrywanie
  
  tożsamości płciowej we współczesnych obrazach filmowych –
  
  Transamerica Duncana Tuckera oraz Nie czas na łzy Kimberly Peirce
  
  
  
  Eva Zamojska
  
  Szkoła w filmie. Czy tylko fikcja? Analiza obrazu rzeczywistości szkolnej
  
  w filmie Klasa (Entre les murs)
  
  
  
  Dawid Kaiser
  
  Obrazy ojcostwa we współczesnej polskiej kinematografii
  
  
  
  Tomasz Żaglewski
  
  Fani, czyli my. Strategie kształtowania postaw prosumenckich
  
  we współczesnej kulturze popularnej na przykładzie przemysłu filmowego
  
  
  
  Anna Lusińska
  
  Od popkultury do reklamy społecznej. Rozważania nad miejscem
  
  reklamy społecznej w kulturze popularnej
  
  
  
  Magdalena Grabowska
  
  Tożsamość religijna w reklamie w dobie popkultury, czyli po co reklamie
  
  religia?
  
  
  
  Agnieszka Iwanicka
  
  Kompetencje medialne a przyszłość zawodowa pokolenia Google
  
  
  
  Natalia Walter
  
  Internetowa kultura pomagania
  
  
  
  Mateusz Melosik
  
  Tożsamość punk – rzeczywista czy upozorowana?
  
  
  
  Michał Klichowski
  
  Portal Nasza Klasa jako środowisko konstruowania tożsamości .
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia