Kultura mediów, ciało i tożsamość

-24%

Kultura mediów, ciało i tożsamość

Konteksty socjalizacyjne i edukacyjne

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

51,68  68,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 68,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 51,68 zł  


51,68

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, składa się z 23 tekstów i jest podzielona na dwie części. Pierwsza dotyczy kultury mediów, druga – płci i ciała. Jako redaktorzy tomu jesteśmy przekonani, że prezentowana problematyka jest ważna, teksty (choć łączy je kontekst edukacyjny) – interdyscyplinarne, a sposoby prezentacji poszczególnych tematów – niebanalne. Udało się nam w jednej książce zgromadzić artykuły autorów z całej Polski, z wielu ośrodków akademickich. Łączy ich zainteresowanie rolą kultury współczesnej w kształtowaniu tożsamości.


Mamy nadzieję, że Czytelnik podczas lektury będzie książkę tę współtworzył, wraz z autorami czytając kody, mnożąc znaczenia niedokończonych, kontrowersyjnych, głośnych, a także zapomnianych, niedocenianych tekstów i edukacyjnych kontekstów kultury współczesnej.


Witold Jakubowski
Sylwia Jaskulska


Rok wydania2011
Liczba stron362
KategoriaSocjologia mediów
WydawcaOficyna Wydawnicza IMPULS
ISBN-13978-83-7587-894-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp (Witold Jakubowski, Sylwia Jaskulska)
  
  Część pierwsza
   Kultura mediów i tożsamość
  
  
  
  Witold Jakubowski
  
  Media, tożsamość i edukacja
  
  
  
  Sylwia Jaskulska
  
  Wychowanie instant. Na przykładzie programu telewizyjnego Superniania
  
  
  
  Marta Wrońska
  
  Kultura medialna jako element konstruowania własnej tożsamości
  
  i stylu życia adolescentów w „płynnej nowoczesności”
  
  
  
  Tomasz Przybyła
  
  Gadżet czy narzędzie intelektualne? (O telefonie komórkowym
  
  w rękach adolescenta)
  
  
  
  Anna Brzezińska
  
  Między brakiem zrozumienia a nienawiścią, czyli odkrywanie
  
  tożsamości płciowej we współczesnych obrazach filmowych –
  
  Transamerica Duncana Tuckera oraz Nie czas na łzy Kimberly Peirce
  
  
  
  Eva Zamojska
  
  Szkoła w filmie. Czy tylko fikcja? Analiza obrazu rzeczywistości szkolnej
  
  w filmie Klasa (Entre les murs)
  
  
  
  Dawid Kaiser
  
  Obrazy ojcostwa we współczesnej polskiej kinematografii
  
  
  
  Tomasz Żaglewski
  
  Fani, czyli my. Strategie kształtowania postaw prosumenckich
  
  we współczesnej kulturze popularnej na przykładzie przemysłu filmowego
  
  
  
  Anna Lusińska
  
  Od popkultury do reklamy społecznej. Rozważania nad miejscem
  
  reklamy społecznej w kulturze popularnej
  
  
  
  Magdalena Grabowska
  
  Tożsamość religijna w reklamie w dobie popkultury, czyli po co reklamie
  
  religia?
  
  
  
  Agnieszka Iwanicka
  
  Kompetencje medialne a przyszłość zawodowa pokolenia Google
  
  
  
  Natalia Walter
  
  Internetowa kultura pomagania
  
  
  
  Mateusz Melosik
  
  Tożsamość punk – rzeczywista czy upozorowana?
  
  
  
  Michał Klichowski
  
  Portal Nasza Klasa jako środowisko konstruowania tożsamości .
RozwińZwiń
Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia