Edukacja zdrowotna z elementami teorii wychowania

Przewodnik dydaktyczny

1 opinia

Format:

mobi, epub, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

38,64  55,20

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

38,6455,20

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Zdrowie i z nim związana edukacja zdrowotna jest współcześnie przedmiotem zainteresowania nie tylko medycyny, ale również przedstawicieli nauk społecznych, tj. pedagogika, psychologia i socjologia.


Niebywałą zaletą proponowanej pozycji jest połączenie zagadnień edukacji zdrowotnej z teorią wychowania. Tematy opracowano w sposób skondensowany i schematyczny, przy zachowaniu zasady przejrzystości, co umożliwi studentom systematyczne przygotowywanie się do zajęć. Dodatkową zaletą niniejszego opracowania jest możliwość wykorzystania zawartych w nim treści w sposób aktywizujący wychowanków i edukowanych. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono pytania sprawdzające zakres opanowania przez czytelnika prezentowanych treści.


Publikacja adresowana do studentów kierunków medycznych, nauk społecznych, a także osób zajmujących się zawodowo edukacją zdrowotną.


Liczba stron174
WydawcaPZWL Wydawnictwo Lekarskie
ISBN-13978-83-200-5633-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

[]I. EDUKACJA ZDROWOTNA    1
  1. Podstawowe pojęcia    3
  2. Teoretyczne podstawy edukacji zdrowotnej    8
  3. Funkcje i kompetencje edukatora zdrowia    20
  4. Konstruowanie programu edukacji zdrowotnej    24
  5. Planowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej    30
  6. Edukacja zdrowotna w kontekście procesu kształcenia    34
  7. Miejsce diagnozy w edukacji zdrowotnej    43
  8. Adresaci edukacji zdrowotnej    49
  9. Otoczenie i zasoby w edukacji zdrowotnej    54
  10. Cele kształcenia a cele edukacji zdrowotnej    58
  11. Metody i techniki edukacji zdrowotnej    67
  12. Formy kształcenia i formy pracy    78
  13. Środki dydaktyczne w edukacji zdrowotnej    88
  14. Ewaluacja w edukacji zdrowotnej    91
  15. Samokształcenie    96
  II. TEORIA WYCHOWANIA    99
  16. Pedagogika jako dyscyplina praktyczna    101
  17. Psychologiczne i pedagogiczne teorie wychowania    104
  18. Ontogenetyczny rozwój człowieka    108
  19. Struktura procesu wychowania    115
  20. Cele i wartości w wychowaniu    121
  21. Środowisko wychowawcze    125
  22. Podmiotowość w relacjach wychowawczych    131
  23. Metody i techniki pracy wychowawczej    138
  24. Trudności wychowawcze    142
  25. Wychowanie seksualne    145
  26. Kontrola i ocenianie w procesie wychowawczym    150
  27. Samowychowanie    157
  PIŚMIENNICTWO    160
  SKOROWIDZ    169
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia