Czy społeczna odpowiedzialność firmy wspomaga jej innowacyjność?

-15%

Czy społeczna odpowiedzialność firmy wspomaga jej innowacyjność?

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

22,02  25,90

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

22,0225,90

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Na obecnym etapie badań nad CSR, prowadzonych od kilku lat w Katedrze Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, postawiliśmy sobie pytanie wychodzące znacząco poza tradycyjne rozważania o znaczeniu i roli społecznej odpowiedzialności i jej miejsca w strategiach firm. Chcieliśmy zastanowić się czy, a jeśli tak, to w jakim stopniu, bycie odpowiedzialnym - w znaczeniu zdefiniowanym w poprzednich etapach, a także w aktualnej literaturze - pomaga firmom w byciu innowacyjnymi. Było to dla nas o tyle ciekawe, że zwykle postrzega się CSR, jako niezbędny wprawdzie ale jednak koszt, a w najlepszym razie - jako powinność biznesu wobec swojego środowiska. Hipoteza, że działalność ta, po spełnieniu określonych warunków, mogłaby mieć również pozytywny wpływ na najważniejszą w dzisiejszej gospodarce sferę innowacyjności, była bardzo atrakcyjna i z pewnością warta zbadania. W książce staraliśmy się przenalizować ten problem z możliwie wielu punktów widzenia - od teoretycznego, do przyjrzenia się konkretnym przedsięwzię­ciom biznesowym mogącym stanowić przykłady takiego związku.


Liczba stron183
WydawcaSzkoła Główna Handlowa
ISBN-13978-83-8030-139-9
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA


PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Piotr Płoszajski
  
  Wstęp
  
  
  
  
  Urszula Ornarowicz
  
  Społeczna odpowiedzialność biznesu - między innowacją, kreacją i przedsiębiorczością
  
  
  
  
  Maria Aluchna
  
  Społeczna odpowiedzialność biznesu a innowacyjność
  
  
  
  
  
  
  Maria Roszkowska-Menkes
  
  Otwarte innowacje w służbie społeczeństwu
  
  
  
  
  Mikołaj Pindelski
  
  Społeczna odpowiedzialność nowych technologii i big data
  
  
  
  
  Justyna Szumniak-Samolej
  
  Innowacyjne modele biznesowe oparte na CSR
  
  
  
  
  Grażyna Aniszewska
  
  Znaczenie innowacyjnej kultury organizacyjnej dla CSR
  
  
  
  
  Rafał Mrówka
  
  HRM a CSR - innowacyjne praktyki zarządzania
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia