Skuteczność promocji internetowej

-24%

Skuteczność promocji internetowej

Pomiar i technologia informacyjna

1 opinia

Wydawca:

PWE

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

30,70  40,40

Format: pdf

Cena początkowa: 40,40 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 25,86 zł  


30,70

w tym VAT

Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna:
wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie;
ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej;
przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia;
prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.


Rok wydania2024
Liczba stron232
KategoriaInformatyka w biznesie/Business Intelligence
WydawcaPWE
ISBN-13978-83-208-2611-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie
  
  Rozdział 1 Zarządzanie działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie
  Etapy planowania, realizacji i analizy kampanii promocyjnej w Internecie
  Narzędzia promocji internetowej
  Strona internetowa przedsiębiorstwa jako podstawa działalności promocyjnej w Internecie
  Kampanie reklamowe typu display
  Promocja w wyszukiwarkach internetowych
  Marketing bezpośredni w Internecie
  Specyfika internetowego public relations
  Promocja w portalach społecznościowych
  
  Rozdział 2 Metody szacowania skuteczności promocji internetowej
  Skuteczność jako kategoria naukowo-badawcza
  Pomiar aktywności użytkowników na stronie internetowej
  Szacowanie skuteczności promocji w Internecie przy zastosowaniu metod wskaźnikowych
  Marketingowe metody szacowania skuteczności promocji w Internecie
  
  Rozdział 3 Business Intelligence jako technologia wspierająca pomiar skuteczności promocji w Internecie
  Istota technologii Business Intelligence
  Narzędzia systemów klasy Business Intelligence
  Zastosowanie narzędzi Business Intelligence do badania skuteczności promocji w Internecie
  
  Rozdział 4 Koncepcja modelu szacowania skuteczności promocji internetowej
  Wstępne założenia konstrukcji modelu
  Budowa modelu pojęciowego tematycznej hurtowni danych
  Projekt modelu logicznego tematycznej hurtowni danych
  
  Rozdział 5 Analiza skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia
  Ogólna charakterystyka kampanii będących przedmiotem analiz
  Określenie zakresu analiz wielowymiarowych na potrzeby zaprojektowanej hurtowni tematycznej
  Szacowanie skuteczności kampanii promocyjnych przy wykorzystaniu zaprojektowanego narzędzia
  
  Rozdział 6 Empiryczna weryfikacja modelu na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw
  Organizacja badań empirycznych i zastosowane metody badawcze
  Wyniki i wnioski z przeprowadzonych badań
  
  Zakończenie
  
  Słownik użytecznych terminów
  
  Wybrane pozycje bibliograficzne
RozwińZwiń